INFOBIP, vodeća IT kompanija u Hrvatskoj i regiji, pojačala se bivšim šefom razvoja proizvoda Microsofta, objavili su u službenom priopćenju.
Marin Bezić novi je član Uprave Infobipa i potpredsjednik za planiranje i provedbu strategije. Iz Infobipa kažu da novo pojačanje dovode u kontekstu daljnjeg rasta poslovanja i širenja i jačanja organizacijske strukture.
Također, na mjesto globalne direktorice internih komunikacija stigla je Martina Rizman Matić.
Voditelj razvoja prvog Microsoftovog "business intelligence" proizvoda
Infobip je Bezića ovako predstavio:
"Marin Bezić Infobipu donosi golemo iskustvo rada u Microsoftu gdje je proveo 12 godina, od čega veliki dio vremena u sjedištu kompanije u Redmondu u Sjedinjenim Američkim Državama. Bio je voditelj razvoja prvog Microsoftovog business intelligence proizvoda.
Definiranje dugoročnih i kratkoročnih ciljeva te strategije za njihovo ostvarenje, postavljanje procesa za poslovno upravljanje te konstantno unaprjeđivanje Infobipovog 'eksponencijalnog mindseta' unutar organizacije kroz još bolje korištenje podataka i alata bit će u fokusu rada Bezića i njegovog tima."
"Uzbuđen sam što sam postao dio Infobipove priče. Osjećaj je vrlo sličan kao na početku karijere kada sam dolazio u Microsoft. Infobip je globalno prepoznatljiva, brzorastuća kompanija, prepuna fantastičnih ljudi. Odlično je biti dio tvrtke koja omogućava ljudima diljem svijeta da unaprijede način na koji žive i rade, a sve uz pomoć tehnologije. Veselim se što ću moći iskoristiti svoje znanje i iskustvo da pomognem Infobipu da ostvari svoju viziju", poručio je Bezić.
Nakon Redmonda Bezić se preselio u London u središnjicu Microsofta za Europu, Bliski istok i Afriku.
Kao dio odjela Business Management bio je zadužen za razvoj poslovanja Microsoftove aplikacijske platforme (Application Platform) u preko stotinu zemalja. U Hrvatsku se vratio 2009. te je kao konzultant za optimizaciju poslovnih procesa radio s više od 50 klijenata u regiji, od najvećih IT tvrtki do banaka i telekoma. Diplomirao je na Sveučilištu Washington u St. Louisu u Sjedinjenim Američkim Državama.
Nova globalna direktorica internih komunikacija stigla iz tvrtke A1 Hrvatska
Novu globalnu direktoricu internih komunikacija predstavili su ovako:
Martina Rizman Matić stekla je bogato korporativno iskustvo kroz upravljanje komunikacijama u A1 Hrvatska, članici međunarodne A1 Telekom Austria Grupe koja broji ukupno 19 tisuća zaposlenika na sedam tržišta.
Sudjelovala je u procesima spajanja i akvizicija, reorganizacije i restrukturiranja, krizne komunikacije, upravljanja dionicima, korporativnog rebrendinga i digitalne transformacije.
Kao konzultantica u agencijskom timu Komunikacijskog ureda radila je s nizom klijenata na projektima strateškog komuniciranja i upravljanja društvene odgovornosti kompanija.
"Inspirativno je biti dijelom jedne ovakve globalne priče iz Hrvatske i Vodnjana u brzorastućoj IT industriji.
Pred nama su veliki izazovi i projekti, a to sa sobom donosi i konstantnu potrebu unaprjeđenja internih komunikacija i još snažnijem povezivanju zaposlenika oko jedinstvene kulture, pogotovo u današnjim okolnostima sveprisutne pandemije i rada na daljinu.
Zajednički nam je cilj da kao jedan veliki međunarodni tim budemo još bolji i uspješniji na svim tržištima na kojima smo prisutni, uvažavajući i cijeneći sve naše bogate različitosti", izjavila je Rizman Matić koja će iz Infobipovog zagrebačkog ureda voditi globalni odjel internih komunikacija.
Magistrirala je na Filozofskom fakultetu u Zagrebu engleski i francuski jezik te književnost. Nositeljica je međunarodnog "employer branding" certifikata koji dodjeljuje Employer Branding College.
Infobip već 15 godina u IT industriji
Infobip je krenuo kao mala startup kompanija iz Vodnjana u Istri. Danas, s gotovo 15 godina iskustva u IT industriji, globalno zapošljava više od 2500 ljudi te posluje na šest kontinenata kroz više od 65 ureda.
Razlog ovolikom uspjehu su Infobipova komunikacijska platforma i usluge za poslovne subjekte koje mogu doprijeti do gotovo 7 milijardi korisnika i stvari u više od 190 zemalja.
Time je omogućena besprijekorna mobilna komunikacija poslovnih subjekata s njihovim krajnjim korisnicima - na svakom kanalu i uređaju, u svakom trenutku i bez obzira na to u kojem se dijelu svijeta nalaze.
Samo u 2018. godini dvije trećine svjetske populacije, odnosno 4.7 milijardi ljudi koristilo je Infobipove servise i usluge.
Kompanija surađuje i u partnerstvu je s vodećim mobilnim operatorima, kompanijama koje razvijaju "messaging" aplikacije, bankama, e-commerce kompanijama, društvenim mrežama i tehnološkim kompanijama.
Infobip je u svijetu prepoznat kao dobitnik brojnih nagrada za kvalitetu usluga koje provodi, pri čemu surađuje s najvećim svjetskim aplikacijama za chat poput WhatsAppa, Vibera i Telegrama te s globalno poznatim brendovima kao što su Virgin Megastore, Strave, Uber, Zendesk, Burger King i mnogim drugima.