Foto: 123rf
NAJNOVIJE istraživanje agenije Global Market Solutions iz Sarajeva pokazalo je kako su trgovci u Sloveniji najuslužniji, dok su odmah iza njih po rezultatima Srbi. Crna Gora je pak prepoznata kao zemlja u kojoj trgovci pružaju lošu uslugu.
Slovenija na vodećoj poziciji
U istraživanju je sudjelovalo 6 zemalja regije - BiH, Crna Gora, Hrvatska, Makedonija, Slovenija i Srbija.
Tajni kupci posjetili su 800 različitih objekata, poput autosalona, banaka, benzinskih crpki, maloprodajnih objekata, supermarketa, prodajna mjesta telekomunikacijskih kompanija, turističko-ugostiteljske objekte te objekte uslužnih djelatnosti.
Bilježili su pet osnovnih elemenata kvalitetne usluge, poput pozdravljanja, utvrđivanja potreba i želja kupca, poznavanja proizvoda, ponudu dodatnog proizvoda, ali i zahvalnost na posjeti.
Hrvatska kao srednja žalost
Vodeću je poziciju prema rezultatima zauzela Slovenija koja je zabilježila rezultat od 79 posto te rast od četiri posto u odnosu na prošlu godinu. Na drugom je mjestu Srbija uz rezultat od 76 posto te povećanjem od tri posto u odnosu na 2014. Hrvatska se smjestila na treće mjesto (71 posto), dok je Makedonija uz porast od četiri posto zauzela četvrto mjesto.
BiH je zauzela pretposljednje mjesto sa rezultatom 66 posto, dok je Crna Gora zauzela posljednje mjesto sa rezultatom 58 posto ispunjenja, što je 10 posto slabije u odnosu na prošlu godinu.