Foto: Index
NEMA sumnje da su kontejneri i koševi za smeće kao kao spremnici vrlo funkcionalni predmeti, a onda i posjećeni. Pojedini političari čini se da nemaju problema s reklamiranjem na takvim mjestima, pa su se, primjerice, 2013. u Splitu za vrijeme izbora mogli vidjeti predizborni plakati Marija Popovića, kandidata HSP-a. Za vrijeme prošlih parlamentarnih izbora Blokirani su iskoristi prazne površine za svoje promotivne plakate. Iako neobična, ideja da pored funkcionalne i ekološke funkcije, također imaju i propagandnu funkciju čini se da uskoro kreće u realizaciju. Portal Šibenik In prenosi informaciju da je Novica Ljubičić, direktor Gradske čistoće u Šibeniku, došao na ideju da iskoristi površine kontejnera i koševa u promotivne svrhe.
"U ovom trenutku nismo u mogućnosti stavljati reklame na kontejnere, a hoćemo li to moći, znat ćemo za mjesec dana jer moramo registrirati tvrtku. Kako nisam registriran za iznajmljivanje oglasnog prostora, ne smijem reklamu staviti ni naplatiti", rekao je Ljubičić za portal Šibenik In.
Njegovom je idejom oduševljen i šibenski dogradonačelnik Danijel Mileta koje je rekao:
"Ljubičić je vrlo inovativan i proaktivan direktor i užitak mi je raditi s njime. Kao što možete vidjeti, Grad Šibenik financijski prati skoro svaki njegov korak, počevši od nabave tricikla, pa do kamiončića za staru gradsku jezgru vrijednog 210 tisuća kuna, za kojeg je Gradska čistoća izdvojila manje od 10 tisuća kuna."
Koliko će takav takav potez biti isplativ, teško je za predvidjeti. Posebno ako se ima na umu da je riječ o predmetima uz koje se veže prljavština, nehigijena, potrošenost, smrad, nekoristan višak koji treba ukloniti iz blizine svakodnevnog života. Hoće li tvrtke, organizacije i ostali zainteresirani subjekti biti spremni staviti promotivne plakate na kontejnere i koševe smeća te na taj način riskirati podsvjesno povezivanje s negativnim karakteristikama smeća, ostaje za vidjeti.