NA PREDSJEDNIČKU kampanju, u razdoblju od 19. studenog prošle godine do 3. siječnja ove godine, Milan Bandić je utrošio oko 19,2 milijuna kuna, dok je Ivo Josipović utrošio 2,5 puta manje - 7,9 milijuna kuna, procjenjuju GONG i Transparency International Hrvatska (TIH).
Na oglašavanje u medijima je Bandić potrošio više nego Josipović na cijelu kampanju - čak 9,6 milijuna kuna, dok je Josipović u istu svrhu, prema procjeni, utrošio oko 3,9 milijuna kuna. Bandić se na televiziji spotovima reklamirao u ukupnom trajanju od 3 sata i 18 minuta, a Josipović u trajanju od 2 sata i 37 minuta.
A otkud novac za kampanju?
Bandić je prijavio da je za kampanju prikupio nešto manje od sedam milijuna kuna, a Josipović 4,8 milijuna kuna pa će kandidati po završetku kampanje morati prijaviti otkud im sredstva.
Zorislav Antun Petrović iz Transparency Internationala Hrvatske je naglasio kako su tijekom kampanje mnogi od kandidata primali donacije u gotovini, od stranaca i anonimnih donatora, što je zabranjeno.
Kako ocjenjuju u TIH-u, s obzirom na nesrazmjer između troškova i prikupljenih sredstava, čini se da su neki od predsjedničkih kandidata u svojim timovima imali - mađioničare.