Maja Zlokić: Društva i udruge u kojima sam radila nikad nisu poslovali nezakonito

Foto: Facebook Maja Zlokić

MAJA ZLOKIĆ reagirala je na tekst 12.10.2022. na Indexu objavljen pod naslovom "TZ platio HDZ-ovki da za njih zakupi medije, ona zakupila vlastiti web" poslavši zahtjev za ispravak informacija. Prenosimo ga u nastavku:

"Predmetni ispravak objavljuje se temeljem zahtjeva opunomoćenika gospođe Maje Zlokić, odvjetnika Ivana Gržića iz Tus&Gržić odvjetničkog društva.

Informacije koje su dana 12. listopada 2022. g. iznesene u objavi na internetskim stranicama portalu ,,Index.hr" u tekstu naslova ,,TZ platio HDZ-ovki da za njih zakupi medije, ona zakupila vlastiti web" autorice Andree Topić, u cijelosti su neutemeljene.

U spornom se tekstu u bitnom navodi kako je gospođa Maja Zlokić u 11 godina poslovanja s Turističkom zajednicom Splitsko-dalmatinske županije zakupljivala oglasni prostor jedino na vlastitom "web portalu" a da pored toga za svih 11 godina nije zakupila niti jedan drugi domaći medij osim vlastitog.

Nadalje se ističe kako je njezin "web portal" ", HotSpots" sve isplate ugovarao bez natječaja dok se izvan pravilnog konteksta neosnovano navodi kako je na poslove koje je obavljala gospođa Maja Zlokić utrošeno milijun i pol kuna, a da je ona jedina stalno zaposlena u obrtima preko kojih se radio posao zakupa medija za Turističku zajednicu.

Zbog objektivnog informiranja i interesa javnosti, vezano za gore istaknute navode napominje se kako gospođa Maja Zlokić putem trgovačkih društava, obrta ili udruga kojih je vlasnica ili odgovorna osoba, s Turističkom-zajednicom Splitsko-dalmatinske županije uspješno posluje već 12 godina.

U istom periodu, naznačenim pravnim osobama od strane iste Turističke zajednice isplaćen je iznos od 1.590.123 kuna-iznos s uključenim PDV-om.

Dakle, suprotno narativu spornog teksta, predmetni iznos u naznačene svrhe društvima ili udrugama putem kojih posluje gospođa Maja Zlokić nije isplaćen u kratkom periodu niti je nezakonito stečen, nego je isti isplaćivan za period poslovanja u trajanju od 12 godina, a koje poslovanje je bilo u cijelosti zakonito.

Suprotno navodimo iz spornog teksta da bi gospođa Maja Zlokić od domaćih medija zakupljivala oglasni prostor isključivo na , vlastitom web portalu" i pratećem turističkom vodiču naziva "HotSpots", napominje se da je lako provjerljiva činjenica da su predmetni ugovori vezano za isto rađeni preko Udruženog oglašavanja za oglašavanje na domaćem tržištu te su u cijelosti izvršeni u suradnji s "Telegram media grupom" i internetskim portalom,, www.net.hr" čiji su zakupci su bila društva putem kojih je poslovala gospođa Maja Zlokić.

Neistina je kako je gospođa Maja Zlokić u tu svrhu zakupila minimalno 332.439,00 kuna oglasa na svom portalu i naplatila proviziju za zakupljivanje, te je nejasno na temelju čega autorica spornog teksta temelji predmetne podatke.

Naime, društva putem kojih je poslovala gospođa Majka Zlokić nikad nisu naplaćivala proviziju za oglašavanje u vlastitom mediju, nego isključivo oglasne pakete - objave članaka na hrvatskom i engleskom jeziku u tiskanom vodiču "Croatia Hot Spots" i na portalu "www.croatia-hotspots.com" i www.hotspots.net.hr. Po broju objava se kreirala cijena a što su naručitelji birali sami.

Netočno je da je u poslovnim subjektima gospođe Maje Zlokić i "Udruge Dalmatia Event" zaposlena samo gospođa Maja Zlokić. Međutim, točno je da je u obrtu "Magoo studio" zaposlena Maja Zlokić te da je u Udruzi zaposlena još jedna osoba na puno radno vrijeme, dok u okviru rada projekta "Hot Spots" sudjeluju tri novinara-stalna suradnika, koji u rade na uređivanju istog internetskog portala temeljem autorskih ugovora i vlastitih obrta.

Do sada je na portalu objavljeno preko 4500 članaka na temu turizma na hrvatskom i engleskom jeziku.

Vezano za istu Udrugu, u spornom tekstu se neistinito navodi kako je imenovanoj TZ Splitsko dalmatinske županije isplatila iznos od 99.000,00 kuna na način da bi se stekao dojam kako je isti iznos isplaćen jednokratno i nesrazmjerno izvšenoj usluzi.

No, istina je kako je navedeni iznos istoj Udruzi isplaćivan u periodu od 10 godina na način da je za ukupno 12 provedenih edukacija navedenoj Udruzi u prosjeku godišnje isplaćivano po 9.900,00 kuma.

Suprotno navodima iz spornog teksta napominje se kako je program Udruženog oglašavanja bio program koji je provodila HTZ u suradnji sa Županijskim i lokalnim turističkim zajednicama, a koji su samostalno birali medije na hrvatskom i stranom tržištu u kojima se žele oglašavati, te se prilikom tog procesa na bilo koji način nije pogodovalo gospođi Maji Zlo Predmetni iznos iz Udruženog oglašavanja za strano oglašavanje koji se spominje u spornom tekstu u cijelosti je uplaćen za zakup medija na stranom tržištu. Zakup medija se vršio na engleskom, francuskom, češkom, poljskom, slovačkom, američkom te španjolskom tržištu u medijima Nat Geo Traveler France, Conde Naste Spain, Nat Geo UK, Nat Geo Poland, Square Mile, Conde Naste USA, Travel Digest, Lonely Planet Uk i Lonely Planet Poljska, Delo Slovenija.

Neistini su nadalje navodi da su svi poslovi koji se spominju u spornom tekstu a odnose se na "Magoo studio" i "Hot Spots studio" vezano za organizaciju konferencija i edukacija ugovoreni bez natječaja, obzirom je lako provjerljiva činjenica da je svaki natječaj vezano za isto proveden sukladnoj zakonskoj proceduri te je svaka navedena konferencija i edukacija dobila potporu putem natječaja.

Radi boljeg razjašnjenja ističe se kako su sve navedene konferencije organizirane transparentno uz prethodne objavljene javne natječaje te uz angažiranje eminentnih marketinških stručnjaka te je svaka od njih imala dobar odaziv publike. Dakle, svakome je bilo dozvoljeno prijaviti se na natječaj i ostvariti potporu uz kvalitetni projekt, dok turistička zajednica županije i županija raspisuju natječaje svake godine za manifestacije u turizmu, dok društva i udruge putem kojih posluje gospođa Maja Zlokić nikada ni za jedan natječaj nisu dobile više od 10.000,00 ili 15.000,00 kuna, a koliki bi i bio trošak projekta.

U spornom se tekstu umanjuje značaj projekta "Međunarodni skup influencera" koji je rađen pod rukovodstvom gospođe Maje Zlokić, iako je činjenica da je isti projekt bio iznimno uspješan obzirom je medijski doseg istog procijenjen na 21 milijun pregleda, 6,7 milijuna kuna novčane vrijednosti dok je isti projekt koštao ukupno 278.000,00 kuna i na njemu su ssu sudjelovali inozemni i domaći "influenceri".

Na koncu se iznosi neistiniti navod kako je gospođa Maja Zlokić s novinarima internetskog portala www.index.hr komunicirala putem odvjetnika, a što je u cijelosti netočno obzirom je na sva pitanja imenovane novinarke odgovarala osobno sa svoga privatnog "maila".

Zaključno se napominje kako gospođa Maja Zlokić kao i društva i udruge putem kojih je poslovala ili posluje, ili je preko istih djelovala nikada nisu poslovali nezakonito, nisu ispostavljali bilo kakve fiktivne usluge niti su u svome poslovanju ostvarili bilo kakvu nepripadnu imovinsku, a što je sve lako provjerljivo putem uvida u javno dostupnu dokumentaciju."

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.