Ponovili su pitanje zašto nije osnovano Telekomunikacijsko vijeće korisnika usluga koje je prema odredbama Zakona o telekomunikacijama trebalo biti osnovano do kraja srpnja prošle godine, te zahtjev da se telefonski pozivi u nepokretnoj mreži obračunavaju u ´realnom vremenu´, a ne u vremenskim mjernim jedinicama, zbog čega se sada poziv od, primjerice, 61 sekunde obračunava kao 120 sekundi (tj. dvije jedinice).
Udruge potrošača su zahtijevale i da se ukine ´uvjetno nazvana pretplata´ od 60 kuna, jer za taj iznos potrošači ništa ne dobivaju, stoji u priopćenju koje je u ime Udruge hrvatskih potrošača potpisao Alan Miler.
U priopćenju se dodaje kako je pomoćnica ministra Holjevac predstavnike potrošačkih udruga obavijestila o problemima koji proizlaze iz nedorečenih zakonskih propisa i manjkave organizacije državne uprave, ´s posebnim naglaskom na inspekcijske službe´.