NI KRIVE ni dužne, zbog reklame za kavu, konkurentska Nova TV je RTL optužila za krađu vizualnog identiteta. Televizije su očito "na ratnoj nozi", ali čini se kako za "zadovoljštinu pravnim putem", koju Nova TV spominje, nema temelja.
"Na prvi pogled se vidi da je riječ o kopiranju grafičkog elementa kojeg je izradio naš kreativni odjel i neovlaštenom korištenju vizualnog identiteta Nove TV. Imamo elemente da zadovoljštinu tražimo pravnim putem", naveli su na Novoj TV.
S Nove TV poručuju kako nije problem u reklamnom spotu, nego u "grafičkom paketu kojim je opremljen i u kojem je korišten vizual Nove TV (gornji desni ugao)".
Reklamu dostavila agencija, osmišljena u Beogradu!
No, kako doznajemo, spornu reklamu je u cijelosti (i vizuale i zvučnu podlogu) RTL-u dostavila agencija Publicis Groupe Croatia koja za svoje klijente zakupljuje medijski prostor, a reklama nije uopće izrađena u Hrvatskoj - osmislila ju je beogradska podružnica marketinške agencije McCann Erickson. Da je svima poslana ista reklama, potvrdili su i na RTL-u.
RTL: Imamo svoj vizualni identitet te nemamo potrebu kopiranja ostalih
"Pokroviteljski reklamni spot Nescafea koji je emitiran na RTL Televiziji napravljen je od strane marketinške agencije. RTL Televizija nije vizualno mijenjala zaprimljeni spot", poručili su s RTL-a.
"Naša TV kuća ima svoj vizualni identitet te nema potrebu kopiranja ostalih. Između ostaloga, 2007. godine RTL Televizija dobila je svjetsku nagradu za najbolji vizualni identitet. `Aqua` je nagrađena zlatom na prestižnom natjecanju Promax/BDA održanom u New Yorku. Od samoga početka emitiranja RTL Televizija je uvijek bila korak ispred ostalih na TV tržištu što je dokazala svojom inovativnošću, kreiranjem programskih trendova i stalnom razvoju postojećih kreativnih rješenja", dodaju.