Najveći hrvatski digitalni izdavači standardiziraju internetsko tržište

Foto: Press

NAJVEĆI izdavači online portala u Hrvatskoj Index promocija, Hanza Media, Nova TV, RTL Hrvatska, Styria i Telegram Media Grupa ove su se godine ujedinili u Hrvatsku udrugu digitalnih izdavača (HUDI). No, hoće li moći riješiti dugogodišnje boljke digitalne medijsko-marketinške industrije, otkrit će na Weekend Media Festivalu u Rovinju.

U sklopu Weekend Media Festivala, koji se ove godine održava u Rovinju od 23. do 26. rujna, predstavnici Hrvatske udruge digitalnih izdavača te najvećih izdavača online portala u Hrvatskoj predstavit će se na pozornici.

Kako će se uhvatiti u koštac s postojanjem više različitih izvođača mjerenja posjećenosti web stranica bez službene valute mjerenja na lokalnom tržištu? Što je s nestandardiziranim formatima oglašavanja, ali i metrikama uspješnosti svih tih formata? Kako će se digitalno-medijska industrija suočavati s novim oblicima zakupa oglasa? I kako su se uopće poslovni konkurenti našli za istim stolom, s istim ciljem?

To su tek neka od pitanja na koja će odgovoriti u panel-raspravi pod nazivom “Nećete vjerovati: Standardizira se internetsko tržište!” Zoran Turković, direktor i član Uprave, 24sata; Maja Blumenšajn, direktorica novih medija, Nova TV; Ivan Pleše, operativni direktor, Index promocija; Vedran Vereš, član Uprave, Telegram Media Grupa i Tonko Weissmann, direktor pravnih i regularnih poslova, RTL Hrvatska.

Panel moderira Stipe Grubišić, direktor digitalnih operacija, Hanza Media, a održat će se u petak, 24. rujna, u 12:30 sati u dvorani Produženi vikend.

 

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.