"SPOTOVI koji se emitiraju u sklopu kampanje za referendum o pristupanju Hrvatske Europskoj uniji ne prikazuju stvarnu problematiku ulaska naše zemlje u takvu asocijaciju", naglasio je danas pred novinarima čelnik Hrvatske stranke prava Danijel Srb dodajući da spotovi izgledaju kako da ih je radila Hrvatska turistička zajednica kako bi promovirala turizam.
Čelnik pravaša kaže kako bi se pod jednakim uvjetima i uz jednaku minutažu trebali prikazivati i oni spotovi koji promoviraju ostanak Hrvatske izvan Europske unije.
"Hrvatski građani, prije svega, imaju pravo na istinito informiranje", kaže Srb promovirajući danas anti-EU spotove koji su pobijedili na stranačkom natječaju.
Podsjetimo kako je Vlada je na promoviranje ulaska Hrvatske u EU izdvojila 4,8 milijuna kuna, no odbili su ravnomjerno financiranje i spotova koji bi bili protiv ulaska u Europsku uniju.
"Ne može se zanemariti činjenica kako je preko 90 posto Hrvata smatra da nije dobro informirano o problematici ulaska Hrvatske u EU', zaključio je Srb.