NJEMAČKI proizvođači specijalnih kemikalija pozvali su državnu željezničku tvrtku Deutsche Bahn da pri planiranoj opsežnoj obnovi pruga osigura vitalne arterije za logistiku upozorivši na moguće probleme u nabavnim lancima. Počevši od lipnja, Deutsche Bahn planira obnoviti nekoliko najprometnijih željezničkih koridora. Do 2030. trebalo bi biti obnovljeno oko 4200 kilometara pruga.
Najveće europsko gospodarstvo na udaru je kritika zbog neadekvatne infrastrukture, a aktivisti za zaštitu okoliša upozorili su da je obnova važna za ostvarivanje ciljeva o smanjenju emisije ugljika. No čelnici industrije smatraju da moraju biti uključeni u planiranje radova kako bi se izbjegli problemi u logistici.
"Upozoravamo na ogromnu opasnost od gotovo potpunog raspada željeznice, pouzdanog, predvidivog i održivog načina prijevoza", napisala je udruga kemijske industrije VCI u pismu ministru prometa Sjeverne Rajne Vestfalije, njemačkog industrijskog središta.
Ministarstvo prometa Sjeverne Rajne Vestfalije potvrdilo je Reutersu da je u kontaktu s VCI-jem.
"Njemačka ne može funkcionirati uz drugorazrednu željezničku mrežu"
Kompanija Evonik, čiji se proizvodi koriste u hrani za životinje, pelenama ili cjepivima protiv covida-19, priopćila je da će tvornice morati ograničiti proizvodnju ili je čak ugasiti ako izgube pouzdanu opciju isporuke.
"Njemačka ne može funkcionirati uz drugorazrednu željezničku mrežu. Zato kažemo 'da' obnovi, ali ona mora biti organizirana razumno i u dijalogu s korisnicima (usluga) prijevoza tereta", rekao je upravitelj tvornice Evonik u Wesselingu Arndt Selbach.
BASF pak izražava zadovoljstvo ulaganjima u željezničku infrastrukturu i naglašava da unatoč očekivanim kašnjenjima zbog građevinskih radova, dobro surađuju s podružnicom Deutsche Bahna za održavanje infrastrukture.
Glasnogovornik Deutsche Bahna rekao je da su u kontaktu s tvrtkama i industrijskim udrugama. "Sigurna opskrba industrije igra, naravno, ima značajnu ulogu u našem planiranju opće obnove pruga koje su pod velikim pritiskom", rekao je.