Nogometaši su za promociju Hrvatske napravili više nego itko drugi. Kako to iskoristiti?

Foto: Pixsell/Igor Kralj

POVIJESNI uspjeh hrvatskih nogometaša na Svjetskom prvenstvu u Rusiji za promociju Hrvatske napravio je više nego brojne promotivne aktivnosti HTZ-a. Ljudi diljem svijeta posljednjih dana na internetu masovno pretražuju informacije o Hrvatskoj. Budući da im je naša reprezentacija odradila velik dio posla, istražili smo što će s tim napraviti Hrvatska turistička zajednica - kojoj je upravo promocija Hrvatske posao.

Direktor Hrvatske turističke zajednice Kristijan Staničić za Index je rekao da odlični nastupi hrvatske nogometne reprezentacije u Rusiji nemjerljivo doprinose promociji naše zemlje u svijetu te naveo kako HTZ kroz promotivne aktivnosti na Facebooku, Instagramu i Twitteru intenzivno prati sve dosadašnje utakmice hrvatske reprezentacije, uspostavljajući tako dvosmjernu komunikaciju s brojnim fanovima diljem svijeta u sklopu koje se dodatno promovirao hrvatski turizam.

"Navedene objave na društvenim mrežama ostvaruju velik broj komentara, dijeljenja i lajkova pa tako primjerice objave na Instagramu ostvaruju oko 20.000 lajkova svega nekoliko sati od objave sadržaja. Pozitivni promotivni efekti vidljivi su i na mrežnim strancima HTZ-a koje u razdoblju od 18. lipnja do 10. srpnja bilježe povećanje prometa od 15 do 20 posto u odnosu na isti period prošle godine, a korisnici se na stranici zadržavaju čak 57 posto duže vremena nego inače. Najviše korisnika dolazi iz Italije, Rusije, Hrvatske, Njemačke, Ujedinjenog Kraljevstva, SAD-a, Francuske, Poljske, Češke i Slovenije", rekao je Staničić za Index.

Direktor HTZ-a za Index otkrio kako koriste uspjeh naše reprezentacije

Navodi kako promocija destinacija kroz spoj sporta i poznatih osoba predstavlja jedan od najučinkovitijih promotivnih alata. Hrvatska turistička zajednica i Ministarstvo turizma to su, tvrdi on, prepoznali te izradili promotivni spot u kojem su među glavnim akterima i hrvatski nogometaši.

Promotivni spot postao je najgledanijim hrvatskim turističkim videom i proglašen je najboljim svjetskim promotivnim spotom za prošlu godinu u izboru neovisnih stručnjaka.

"Luka Modrić, Ivan Rakitić, Mario Mandžukić, Dejan Lovren i Mateo Kovačić dali su velik doprinos u promociji naše zemlje, a to čine i sada odličnim nastupima na Svjetskom prvenstvu u Rusiji. HTZ prilikom provedbe promotivnih, marketinških i PR aktivnosti video koristi u skraćenim sekvencama (30 sekundi) po turističkim proizvodima (nautika, gastro, zdravstveni, aktivni turizam itd.) pa se tako kadrovi u kojima se pojavljuje Mandžukić koriste za promociju Slavonije i gastro ponude u Njemačkoj, kadrovi Rakitića na tržištu Španjolske, dok se sekvence s Modrićem i Lovrenom koriste za promociju na tržištu Ujedinjenog Kraljevstva", istaknuo je Staničić.

Ističe kako te promotivne aktivnosti podrazumijevaju aktivnosti u segmentu online i offline oglašavanja. Uz to je dodao kako će HTZ nastaviti s provedbom i planiranjem budućih aktivnosti povezanih s uspjehom hrvatskih nogometaša koje će obuhvaćati kampanje na društvenim mrežama i oglašavanje na 14 svjetskih tržišta.

"Dodatnom promocijom podržat ćemo sve kvalitetne inicijative i prijedloge lokalnih turističkih zajednica koje će u promoviranju svojih destinacija koristiti hrvatske sportske uspjehe", rekao je na kraju Staničić.

Ministar Cappelli: Velike stvari događaju kada se Hrvatska ujedini u istom cilju

Ministar turizma Gari Cappelli na pitanje Indexa kako Ministarstvo turizma planira iskoristiti uspjeh naših nogometaša rekao je da se velike stvari događaju kad se Hrvatska ujedini u istom cilju – promociji onog najboljeg od naše zemlje.

Zaključio kako je ovo "sjajna prilika da se cjelokupna Hrvatska promovira, ne samo u turističkom, nego i u gospodarskom, znanstvenom i društvenom smislu".

"Euforija koja ovih dana vlada za Hrvatskom potvrda je da se velike stvari događaju kada se Hrvatska ujedini u istom cilju – promociji onog najboljeg od naše zemlje. Nakon što je svijet već prepoznao Hrvatsku kao zemlju predivne prirode te bogate povijesne i kulturne baštine, ovih dana prepoznaju nas i kao zemlju velikana, zemlju virtuozne igre Luke Modrića, neobranjivih golova Marija Mandžukića, odlične obrane Dejana Lovrena te sigurne ruke Danijela Subašića i ostalih majstora hrvatskog nogometa", rekao je Cappelli za Index.

Ministar je osim Vatrenih, naveo i Kauboje, Barakude i sve ostale sportske timove i pojedince, za koje navodi da su istinski ambasadori Hrvatske jer promoviraju Hrvatsku diljem svijeta svojim uspjesima.

"Ovim putem zahvaljujem na velikom, zaista neprocjenjivom doprinosu. Oni su ponos cijele nacije, a velika nam je čast što su neki od njih i glavni glumci našeg svjetski nagrađenog promotivnog filma koji izaziva veliku pozornost i interes na svim tržištima na kojima ga prikazujemo", rekao je Cappelli.

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.