OVOGODIŠNJI Sea Star festival u Umagu, prvi festival održan u Hrvatskoj još od 2019., hrvatskoj ekonomiji donio je nova 54 milijuna dobiti, a od 2017. do danas ukupno ostvareni doprinos prešao je 225 milijuna kuna, izvijestio je organizator festivala.
Četvrto izdanje Sea Star festivala je 27. i 28. svibnja posjetilo više od 40.000 posjetitelja koji su, prema istraživanjima konzultantske kuće Hotelis, specijalizirane za turizam i hotelijerstvo, i nezavisne agencije TIM Centar hrvatskoj ekonomiji donijeli nova 54 milijuna dobiti.
Time je ukupni ostvareni doprinos od 2017. do danas prešao 225 milijuna kuna ili gotovo 30 milijuna eura, a u analizu je uključena samo izravna potrošnja uzrokovana događanjem Sea Stara.
Posjetitelji iz više od 40 zemalja i s četiri kontinenta
Uz ovaj iznos, ukupna vrijednost marketinške promocije festivala i destinacije, točnije Umaga, lagune Stella Maris, Istre i Hrvatske, dosad je procijenjena na više od 128 milijuna kuna, odnosno 17 milijuna eura. Samo u 2022. vrijednost marketinške kampanje, provedene u više od 20 zemalja, prešla je pet milijuna eura.
Kroz festivalska vrata ovogodišnjeg Sea Stara u dvije večeri ušli su posjetitelji iz više od 40 zemalja i s četiri kontinenta. Prevladavali su fanovi iz Hrvatske, Slovenije, Italije, Austrije, Švicarske, BiH i Srbije, a bilo je i onih koji su do Umaga potegnuli iz SAD-a, Australije, Izraela i Kuvajta.
Po brojnosti publike, Sea Star je u 2022. dosad bio daleko najposjećeniji glazbeni događaj u Istri i Primorju te jedan od tri najposjećenija u cijeloj Hrvatskoj. Prema podacima Turističke zajednice grada Umaga, na destinaciji je od 26. do 29. svibnja zabilježeno oko 15.000 turista i gotovo 50.000 noćenja.