OTAC iz Quebeca pokrenuo je tužbu protiv McDonald'sa, tvrdeći da je tvrtka prilikom reklamiranja obroka Happy Meal prekršila stroge lokalne zakone koji reguliraju oglašavanje djeci, piše CNN.
Od kada se pojavio na tržištu 1979. godine, Happy Meal je jedna od glavnih sastavnica jelovnika u McDonald'su.
No, neki roditelji su izrazito zabrinuti zbog utjecaja koje ovo carstvo brze hrane ima nad njihovom djecom.
Troši na stotine dolara
Antonio Bramante tako smatra da tvrtka ciljano reklamira Happy Meal djeci i tako krši stroge zakone koji reguliraju oglašavanje djeci mlađoj od 13 godina.
Bramante je otac troje djece i na njihov nagovor s njima posjećuje McDonald's jednom u dva tjedna.
Izračunao je kako troši na stotine dolara na Happy Meal obroke koje njegova djeca jako vole jer uz njih dolazi igračka na dar.
Njegova djeca na reklami za Happy Meal vide nove igračke koje dolaze uz ponudu i žarko žele ponovo doći u McDonald's kako bi došli do nove igračke za njihovu kolekciju. Igračke su često junaci iz poznatih dječjih filmova pa ih djeca vole sakupljati.
Bramante također smatra kako McDonald's namjerno manipulira djecom tako što stavlja igračke na police ili u izloge u razini dječjih očiju.
Zakoni su strogi, no postoje neke iznimke
U toj kanadskoj pokrajini vrijede strogi zakoni što se tiče oglašavanja djeci. Tako je u Quebecu zabranjeno oglašavanje osobama mlađim od 13 godina i ne dozvoljava se oglašavanje nezdrave hrane za djecu.
No, postoje neke iznimke. Promocija takve hrane dozvoljena je u dječjim časopisima, na promocijama dječjih događaja, u izlozima dućana ili na spremnicima za hranu i piće te na etiketama.
Joey Zukran, odvjetnik Bramantea, smatra kako reklame koje koristi McDonald's ne spadaju u ove navedene iznimke i da to može dokazati na sudu.