Podravka ulaže devet milijuna kuna u liniju za začinske kocke

Foto: Woolworth

PODRAVKA će uložiti devet milijuna kuna u proširenje kapaciteta linije za proizvodnju i pakiranje začinskih kocki, što će gotovo udvostručiti kapacitete proizvodnje tih proizvoda, izvijestili su iz koprivničke kompanije. 

Tehnološka modernizacija

Kako se navodi u priopćenju, Uprava Podravke donijela je odluku o tehnološkoj modernizaciji procesa proizvodnje i pakiranja začinskih kocki (bujona).

"Riječ je o ulaganju vrijednom devet milijuna kuna koje će omogućiti podizanje ukupnih kapaciteta proizvodnje navedene kategorije proizvoda za gotovo dvostruko, čime će se iskoristiti potencijal daljnjeg rasta na brojnim tržištima", ističu iz Podravke.

Nova proizvodnja linija omogućit će daljnji razvoj asortimana, a ujedno i inovacije u pakiranjima.

Više od 30 milijuna prihoda od prodaje

Po podacima Podravke, njihove se začinske kocke prodaju na 30-ak tržišta diljem svijeta te na godišnjoj razini ostvaruju više od 30 milijuna kuna prihoda od prodaje. 

Također, uz najznačajnije domaće tržište, lansiranjem Vegeta Natur kocki posljednjih godina ostvaren je iskorak na tržištima srednje Europe, s naglaskom na tržište Poljske. Podravka je s istom linijom proizvoda prisutna i na tržištu Australije, odnedavno i na policama Woolworth'sa, jednog od najvećih trgovačkih lanaca na tom tržištu, zaključuje se u priopćenju.

Inače, Nadzorni odbor Podravke se početkom lipnja suglasio sa Strategijom poslovanja do 2025. godine, prema kojoj grupa Podravka u sljedećih pet godina namjerava uložiti oko pet milijardi kuna u proizvodnu i logističku modernizaciju i digitalizaciju, marketing i akvizicije. 

"Provođenje usvojene Strategije podrazumijeva ulaganje oko 1.7 milijardi kuna investicija u modernizaciju i digitalizaciju proizvodnih i logističkih procesa, oko 1.4 milijarde kuna u marketing za ostvarenje organskog rasta te oko 2 milijarde kuna u akvizicije", izvijestili su tada iz Podravke. 

Strategija, kako su naveli, obuhvaća obje divizije grupe - prehranu i farmaceutiku (Belupo), kroz tri razvojna stupa - usmjerenost na odabrana tržišta i proizvodne kategorije, povećanje učinkovitosti poslovanja kroz tehnološku modernizaciju i digitalnu transformaciju proizvodnih i logističkih procesa te akvizicije.

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.