Amerikanci oduševljeni: Ljubitelji auta zamijenit će postere Ferrarija posterima Rimčevog C_Two

Foto/Screenshot: Carscoops/Rimac Automobili

NAKON što su brojni svjetski mediji pisali o spektakularnoj novoj električnoj jurilici Rimac Automobila C_Two, koja je predstavljena na međunarodnim sajmovima automobila u Ženevi i New Yorku, o njoj je članak objavio i popularni američki automobilski portal Carscoops, koji na Facebooku ima skoro 1.3 milijuna pratitelja.
 
>>Pogledajte kako izgleda Rimčev C_Two na prestižnom sajmu u New Yorku
 
>>O Rimčevoj zvijeri sada pišu i najveće svjetske agencije, evo što je objavio Reuters
 
Većina automobilskih entuzijasta imala je poster Ferrarija F40 zalijepljen na zidu kao simbol stroja iz snova, piše Joel Patel za Carscoops i dodaje da je i sam imao jedan, odmah uz poster Lamborghini Murcielaga. U svoje vrijeme, i F40 i Murcielago bili su egzotični i isticali se. Svi su znali sve o F40 - jednom od najboljih automobila ikad napravljenih, ne samo za voziti nego i za gledati. 
 
A uz Murcielaga su se za drugo mjesto na zidu natjecali Ferrari Enzo, Honda NSX Type-R, Ferrari 575 Maranello i Dodge Viper SRT-10. U svakom slučaju, autoproizvođači znali su kako praviti pin-up aute, piše Patel. Imali su recept za pravljenje ludih dizajna koji su izgledali sjajno iz bilo kojeg kuta. Klasični klinasti oblik osigurao je da Lamborghinijevi superauti s V12 motorom imaju uzak nos i široke bokove, uz uvijek prepoznatljiva škarasta vrata.
 
Sljedeća generacija entuzijasta umjesto Ferrarija F40 na zidu će imati C_Two
 
Međutim, sljedeća generacija entuzijasta vjerojatno na svojim zidovima neće imati ni F40 ni Murcielaga. Umjesto njihovih, vješat će postere Rimčevog C_Two, misli novinar Carscoopsa. Naime, autoproizvođači se prebacuju na električne automobile s poluautonomnim sposobnostima. Nažalost, nijedan iz trenutne serije električnih automobila nema uzbudljiv dizajn. Na sajmu u Ženevi prikazani su neki atraktivni koncepti, ali oni su samo to - koncepti.
 
Za razliku od njih, Rimčev Concept Two, unatoč imenu, više nije koncept nego vrlo stvaran električni automobil koji, za razliku od ostalih, izgleda i zvuči kul, primjećuje Patel i navodi njegove impresivne specifikacije: 1914 konjskih snaga, okretni moment od 2300 njutn-metara te ubrzanje 0-96 km na sat za samo 1.85 sekundi. 
 
C_Two će "održati auta na životu" za sljedeće generacije
 
Rimac C_Two možda nema klinasti dizajn kao F40 i Murcielago, ali ipak ima naznake klina, a stražnji kraj je lagano podignut, što mu daje predivnu siluetu, piše Patel. Usto, C_Two ima mnogo znakova posebnog dizajna, što ga sve skupa čini dobrim korakom naprijed za superautomobile i golemim korakom naprijed za električna vozila. 
 
Patel ističe kako mu je najdraži dio auta hauba, koja je inače neugledan dio auta, ali na električnom vozilu poput ovog je impresivna. Zajedno s prednjim svjetlima i spojlerom daje autu izgled zmije, slikovito opisuje Patel. Entuzijasti nove generacije mogli bi zbog C_Two odlučiti i dalje voziti aute umjesto da ih auti voze, što će zadržati aute živima za nove generacije, zaključuje ovaj automobilski novinar.
Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.