Prodaja novih automobila u Hrvatskoj pala 42 posto

Ilustracija: Vjeran Zganec Rogulja/PIXSELL

U HRVATSKOJ je u studenome prodano 2656 novih putničkih vozila, što je 23,5 posto manje nego u istom mjesecu lani, dok je od početka godine do kraja jedanaestoga mjeseca prodano 34.006 novih vozila, a to je pad od 42,2 posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine.

U dosadašnjem dijelu godine najviše je prodano Volkswagenovih vozila (VW), njih 5394, čime taj proizvođač ima udjel od 15,8 posto u ukupnoj prodaji. Slijedi Škoda, članica istog koncerna, s 4648 prodanih novih vozila i udjelom od 13,6 posto, dok je treći Renault (2893 prodana vozila i udjel 8,5 posto). Četvrta je Dacia, dio Renaultove grupe, koju su birala 2092 kupaca (udjel 6,1 posto), a peta Kia (1755 i udjel 5,1 posto).  

Istovremeno je prodan i 1081 Audi, 955 BMW-a, kao i 860 Mercedesa. Od također skupocjenih vozila put do kupaca pronašlo je i 130 Porschea, 58 Jaguara te 29 Tesli.  

Najtraženija Škoda

Hrvatskim se cestama od ove godine voze i četiri superskupa Bentleyja te po jedan Lamborghini, Maserati, Aston Martin i Ferrari. 

Najprodavaniji modeli tijekom 2020. su Škoda Octavia (2288), VW Polo (1238), Renault Clio (1205), Dacia Sandero (964) te Dacia Duster (926). 

I u studenome kupci su najviše tražili Škodu Octaviju, kojih su prodana 173 komada, potom VW Polo (108) i VW T-Roc (103).

Prema pogonskom gorivu, 55,6 posto ili 18.910 vozila bili su benzinci, a 11.833 ili 34,8 posto dizelaši. Električnih vozila prodano je tek 382 što je mizeran udjel od 1,1 posto u ukupnoj prodaji, plinski pogon odabralo je 637 kupaca (udjel 1,9 posto), a hibridni 2244 (udjel 6,6 posto). 

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.