SLAVEN ŽUŽUL, direktor Skladgradnje, već punih godinu dana odolijeva snažnoj medijskog ofenzivi. Uz sudske postupke koje ima zbog poslovanja s Brodosplitom i HAC-om na tunelima Sveti Rok i Mala Kapela, svako malo izleti neka priča u kojoj Žužul i njegova firma dobrim političkim vezama dobivaju unosne i preplaćene poslove...
Pričali smo danas s vlasnikom Skladgradnje, koji je za Index komentirao medijske prozivke o milijunima kuna izvučenih iz poslova na gradnji dionice autoceste od Dugopolja do Ravče.
"Kao podizvođač nisam mogao utjecati ni na što pa ni na cijenu"
"Ja nemam niti jedan direktan ugovor sa HAC-om za tu dionicu. Ja sam samo podizvođač glavnog izvođača i ne mogu utjecati ni na što. Postoje pravila po kojima se radi, ja ne mogu utjecati ni na cijenu, koju su glavni izvođači odavno izlicitirali", kaže Žužul.
"Na dionici Dugopolje - Ravča imam nula tunela, nula vijadukata, nula mostova, nula odmorišta i tri prijelaza za životinje, a vrijednost radova Skladgradnje ne prelaze niti četiri posto ukupne cijene radova", odgovara Slaven Žužul na posljednje medijske prozivke. Optužili su ih i da su krali iskopani građevinski materijal sa dionice i na tome unosno zarađivali.
"Mi smo svaki kubni metar po dozvoli investitora i izvođača ugradili u izgradnju autoceste i o tome imamo evidenciju", tvrdi Žužul, koji se poziva na ključnu dokumentaciju - građevinsku knjigu i građevinski dnevnik.
"Nemam tajne račune i kćer tvrtke, sav porez sam uredno platio"
Skladgradnja je pod intenzivnom kontrolom poreznika, policije i Uskoka već punih godinu dana.
"Svi koji su kod mene dolazili dobili su poslovnu dokumentaciju, iz nje je sve vidljivo. To se sve proučilo. Nemam nikakvih tajnih računa, niti sam bilo kome išta isplaćivao na tajne račune, to je i Porezna uprava ustanovila. Godinu dana su kod mene. Zato se ne bojim nikakve priče oko toga.
Ja sam uredno prikazao svu svoju dobit. Uredno sam platio porez i nemam kćer poduzeće. Zapošljavam 600 ljudi i mislim da je moj poslovni problem moja uspješnost i prezime. Ali to nije razlog da se ovi ljudi ostave bez posla i bace na ulicu želeći po svaku cijenu mene uništiti. Ispada da sam ja jedini cestograditelj u zemlji. Borio sam se i borim se, tražim posao za ove ljude, ako je to grijeh, ja više ne znam što napraviti", žali se Slaven Žužul na nezavidnu situaciju u kojoj su se našli i on i njegova tvrtka.
"Nisam zalutao u cestogradnju"
"Ja nisam zalutao u cestogradnju. Građevinski sam obrtnik od '86 godine. Moj otac je bio građevinski obrtnik, to je naša obiteljska tradicija. Kad smo imali i auta i bagere mnogi nisu ni znali što je kamion. Intenzivno smo se bavili poslom, ja sam naslijedio obrt od svog ćaće i onda sam osnovao Skladgradnju. Najprije sam radio u brodogradnji, a onda, kako je došlo do cestovnog buma i ekspanzije, našao sam prostor i u cestogradnji. Zašto ja ne bih radio ono što je moj ćaća radio? Posla je bilo napretek, svi su imali nekakav nedostatak kapaciteta. I nisam jedini ja radio kao podizvođač, već ih je bio čitav niz, iz Hrvatske, Bosne i drugih zemalja...", podsjeća Žužul.
O dva slučaja koja je procesuirao Uskok, Slaven Žužul ne želi govoriti zbog tajnosti istrage. Sve optužbe plasirane u medijima o drugim poslovima kategorički demantira.
"Mislim da se djeluje planski, želi se utjecati na moju psihu, na psihu zaposlenika. Netko želi da poduzeće jednostavno nestane. Mene muka više od ovoga hvata. Ali se nećemo predati. Borim se za radnike, borim se za pravdu, istina, borim se i za sebe. I ne želim stati u toj borbi. Želim radnicima dijeliti plaću. Želim ih zadržati na okupu i nastaviti raditi. Želim da istina izađe na vidjelo, a ne da nas se unaprijed osuđuje povezujući sa stvarima s kojima nemamo nikakve veze", kaže Slaven Žužul.