MINISTARSTVO obrazovanja izradilo je dokument koji bi trebao olakšati provođenje nastave učiteljima, pomoći djeci s problemima u ponašanju, ali i zaštititi ostale učenike.
Nacrt Pravilnika o načinu i obliku provođenja odgojno-obrazovne potpore i stručnog tretmana učenika u riziku od sutra je na e-savjetovanju.
HRT je otkrio što se u novom Pravilniku predlaže.
"To je podrška i nastavniku jer taj učenik ulazi u sustav podrške i stručnog tretmana koji je na tri razine i koji onda predstavlja prevenciju da se u razredu ili školi dođe do neprihvatljivog ponašanja od strane učenika koji su te probleme razvili ili su identificirani kao oni koji te probleme mogu imati", kaže Blaženka Divjak, ministrica znanosti i obrazovanja.
Ako roditelji odbiju stručni tretman - ide obavijest Centru za socijalnu skrb
Pravilnik propisuje uvjete, načine i oblike stručne potpore i tretmane, koji mogu biti redoviti, produženi ili intenzivni. Program potpore izrađuje razrednik, a program stručnog tretmana stručnjak za rad s učenicima s problemima u ponašanju.
Ako stručni tretman podrazumijeva uključivanje učenika u specifične odgojno-obrazovne skupine namijenjene onima s problemima u ponašanju - tu odluku donosit će učiteljsko vijeće. A ako roditelj ili skrbnik ne bude prihvatio stručni tretman, bit će prijavljen Centru za socijalnu skrb.