Foto: Saša Cvetojević/Electrek
>> Rimac predstavio električnu zvijer u Ženevi, performanse su mu nevjerojatne
>> VIDEO Rimac nakon predstavljanja u Ženevi: Prvi C_Two isporučujemo kupcu početkom 2020.
Portal Engadget tako navodi kako je Rimac predstavio novi automobil nakon "tajnovitog" teaser videa, a u prvi plan je istaknuta nevjerojatna snaga koji razvija - čak 1914 konjskih snaga.
Radi se o oko 500 konjskih snaga više nego što su znalci očekivali, navodi Engadget, pa dodaje kako je performansama (ubrzanje do 96 km/h u 1,86 sekundi, maksimalna brzina 412 km/h) Rimac očito bacio rukavicu u lice Elonu Musku, vlasniku Tesla Motorsa i njegovu sportskom modelu Tesla Roadster.
Engadget navodi kako, perspektive radi, treba istaknuti da Rimčev C_Two ima 400 konjskih snaga više od Bugatti Chirona koji je trenutno jedan od najbržih, ako ne i najbrži automobilna svijetu.
Što se tiče izgleda, Engadget navodi da C_Two ima "dramatičnu figuru" i dodaje kako unatoč lakim materijalima od kojih je izgrađen (karbonska vlakna) novi Rimčev automobil ima gotovo dvije tone, što je puno za superautomobile.
Uz nevjerojatnu snagu, Engadget hvali i ostale tehnološke detalje: prepoznavanje lica vozača kako bi se otključalo paljenje motora, a sustav u automobilu može i skenirati lice kako bi prepoznao raspoloženje vozača te predložio opušteniju ili sportsku vožnju.
Engadget ističe i činjenicu da će C_Two biti proizveden u čak 150 primjeraka, što je veliki skok u odnosu na osam primjeraka, u koliko je proizveden Concept_One.
Uz cijenu od 1,7 milijuna eura ovaj automobil će biti rezerviran samo za vrlo, vrlo bogate, ističe Engadget.
Electrek: C_Two ima specifikacije koje su lude kao one Tesla Roadstera
O novom Rimčevu automobilu raspisao se i portal Electrek koji navodi kako C-Two ima "specifikacije koje su lude poput one od novog Tesla Roadstera".
Tesla Motors je, piše Electrek, postavio nove standarde za električne hiperautomobile, a Mate Rimac je navodno promijenio svoje planove za C_Two nakon predstavljanja novog Teslina Roadstera.
Ono o čemu je Roadster ipak napredniji od C_Two je doseg s jednim punjenjem, navodi Electrek. Tesla Roadster tako s jednim punjenjem može prijeći oko 1000 kilometara, a C_Two oko 650 kilometara.
Ono što je uvijek bilo iznenađujuće oko relativno malog startupa poput Rimac Automobila, piše Electrek, njihova je uspješna zaokruženost cijelog koncepta - od performansi preko dizajna do udobnosti.
Tako nešto je teško postići s malim timom, navodi Electrek, a izgleda da su to opet uspjeli napraviti s modelom C_Two, čiji interijer i korisničko sučelje se opisuju kao "zapanjujući".