Foto: Borovo / Facebook
Umagosice - Startas tenisice brandirane vizualnim identitetom grada Umaga, čije boje logotipa boje prate i simboliziraju strateške proizvode destinacije sjeverozapadne Istre - more, sport, prirodu i gourmet ponudu, proizvedene su u dječjim, ženskim i muškim brojevima, kao suvenir, namijenjene su svima koji svoj smještaj pronalaze u smještajnim objektima Istraturista.
Umagosice će se moći kupiti na turističkim punktevima Istraturista u Umagu, po cijeni od 200 do 300 kuna, zavisno od modela.
Borovo posljednjih godina polako izlazi iz krize. Borovo smanjuje gubitak u poslovanju, te su prošlu godinu trebali završiti s pozitivnom nulom, a u posljednjih godinu dana zaposlili su oko 150 novih radnika.
Personalizirana obuća ima veliki potencijal
Prošle godine krenuo je proboj i na strana tržišta. Prvo u Francusku, a zatim na ostala atraktivna tržišta poput SAD-a, Australije, Njemačke, pa čak i Singapura.
Borovo od prošle godine razvija proizvodnju po narudžbi za određene kupce, kojima svoje proizvode prilagođavaju zahtjevima kupca.
"Custom made proizvodnja je niša na trenutnom tržištu s velikim potencijalom rasta. Zašto ne ponuditi obuću koja se da personalizirati kao svojevrstan suvernir, merchandise raznim tvrtkama, događanjima kao što su festivali, sportske organizacije i slično", navode iz Borova.