VERN'ovi studenti još na studiju razvijaju projekte za Uber, Coca-Colu, Rimca...

Foto: PR

Na VERN'u se u subotu 25. siječnja održava stručna razredbena provjera za upis na diplomske studije koji počinju u ožujku.

USVAJANJE znanja i vještina koje su potrebne za razvoj poslovnih karijera te suradnja s uspješnim tvrtkama na razvoju realnih poslovnih projekata, dobitna je kombinacija za sve studente i poslovne stručnjake, koji se na diplomskom studiju žele specijalizirati za rad u propulzivnim područjima financija, menadžmenta, IT-a, turizma, korporativnih komunikacija i ljudskih potencijala. 

Razvijati projekte za tvrtke poput Ubera, Valamara, Coca-Cole, Unicefa, HT-a, Rimca ili Kauflanda studentima VERN'ovih studija pruža priliku da stečeno teorijsko znanje primjenjuju u stvarnoj poslovnoj praksi, upoznaju buduće poslodavce i njihov način poslovanja. 



Tako su primjerice dosad studenti VERN'ovih diplomskih studija razvijali employer branding strategiju za JYSK, projekt krizne komunikacije i upravljanja trendovima za Raiffeisen banku, aplikaciju za poboljšanje korisničkog iskustva za HT, uslugu UBERboat, projekte upravljanja zadovoljstvom zaposlenika za Rimac Automobile i Coca-Colu HBC Hrvatska, projekt utjecaja brenda poslodavca na kvalitetu regrutacije za Valamar, poslovna mobile device rješenja za Combis – i brojne druge projekte za uspješne domaće i međunarodne tvrtke. 


Katarina Sudarić (prva s lijeva)

„Dosad sam radila na tri projektna zadatka koje smo rješavali u suradnji s tvrtkama i njihovim predstavnicima, koji su nam predstavili svoje poslovanje i organizacijsku kulturu te su nam bili dostupni za sva daljnja pitanja tijekom rada na projektima. Sviđa mi se takav pristup jer je na taj način najbolje testirati stečeno teorijsko znanje, a stekla sam i konkretna iskustva iz različitih područja poslovanja. Najzanimljivije mi je bilo raditi na employer brandingu za Valamar“, rezimirala je studentica Katarina Sudarić sa specijalističkog diplomskog studija Upravljanje ljudskim potencijalima. 

Na VERN'u se dakle suradnja studenata s gospodarstvom, iako ona nije obvezatan dio fakultetskih kurikuluma, prakticira već unazad nekoliko godina i to kroz jedinstveni VERN'ov obrazovni koncept tvrtke-partneri. Koncept se izvodi tijekom jednoga semestra na studiju, a podijeljen je u tri faze tijekom kojih studenti usvajaju teorijska znanja, na odabranom kolegiju upoznaju projektni zadatak tvrtke-partnera koji je usko vezan uz njihovo područje specijalizacije, u timovima razvijaju projektno rješenje u suradnji s predstavnicima tvrtki i predavačima, koje na kraju i prezentiraju predstavnicima tvrtki. 



Studenti koji ponude najbolja rješenja za tvrtke najčešće osvajaju i najbolje ulaznice za rad u tim tvrtkama i to kroz stručnu praksu ili pripravništva, a nerijetko u njima ostaju kasnije i raditi te razvijati uspješne poslovne karijere.

Prijave za novu generaciju VERN'ovih studenata diplomskih studija s početkom u ožujku 2020. još uvijek traju, a stručna razredbena provjera za upis na studije održat će se u subotu 25. siječnja u 11:00 sati.

Suradnja studenata s tvrtkama-partnerima na VERN'u se provodi u okviru jedinstvenog koncepta suradnje s gospodarstvom i dualnog obrazovanja za tržište rada #EducationmeetsBusiness. 

Za sva pitanja i informacije u vezi studija i upisa, možete nam se javiti i putem kontakt forme.

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.