Arturo Bejar, direktor razvoja u Facebooku, priznao je da društvena mreža Marka Zuckerberga prati aktivnost korisnika na internetu koristeći tehnologiju "cookiesa", tvrdi USA Today. Ista je to tehnologija koju u marketinške svrhe koriste Google, Adobe, Microsoft, Yahoo i druge kompanije.
Možda se pitate zbog čega bi netko želio znati koje stranice posjećujete? Zbog novca, naravno. Nakon što detaljno upoznaju vaše interese, znat će točno što vam mogu prodati, odnosno koje vam reklame trebaju prikazati. Što samo po sebi i nije toliki skandal. Međutim, aktiviste koji se bore za veću zaštitu privatnosti na webu puno više zabrinjava mogućnost da kompanije s tim podacima rade još nešto, odnosno da ih prodaju zainteresiranim stranama.
Bejar tvrdi da se Facebook ne bavi takvim rabotama. Prema njegovim riječima, informacije o kretanju korisnika Facebook, koristi isključivo kako bi poboljšao sigurnost i osigurao bolju funkcionalnost aplikacija koje nudi korisnicima. Isključivo na tome će i ostati, tvrdi glasnogovornik Facebooka Andrew Noyes.
"Nemamo nikakve planove koristiti te podatke u bilo koje druge svrhe. Naše namjere sasvim su suprotne od mnogih oglašivačkih mreža i trgovaca informacijama koji namjerno i vrlo često u tajnosti prate ljude kako bi stvorili zapise o njihovom ponašanju i prodali te podatke onome tko najviše ponudi ili ih koristili u svrhu oglašavanja", kaže Noyes.