Zoomu se za vrijeme pandemije prihodi povećali za 355 posto

Foto: 123.rf

PRIHODI američke videoaplikacije Zoom više su nego učetverostručeni u drugom fiskalnom tromjesečju zahvaljujući pandemiji koronavirusa koja je preusmjerila službena i privatna okupljanja na internet.

Tvrtka je u ponedjeljak izvijestila da su joj prihodi u tromjesečnom razdoblju zaključno sa srpnjem poskočili 355 posto u odnosu na isto prošlogodišnje razdoblje, na 663,5 milijuna dolara.

Neto dobit porasla je s prošlogodišnjih 5,5 milijuna na 186 milijuna dolara.

Zoomov zamah za vrijeme karantene

Za vrijeme pandemije koronavirusa mnoga poduzeća i građani bili su prisiljeni raditi putem interneta, organizirajući sastanke na digitalnim platformama, poput Zooma.

U mnogim su zemljama i nastava i društveni događaji prebačeni na internet, što je dalo dodatnog zamaha Zoomovom rastu.

Osnovna je verzija Zooma besplatna, a tvrtke plaćaju pretplatu za dodatne funkcije. Zoom trenutno ima 370.200 korisnika koji plaćaju dodatne usluge, gotovo šesterostruko više nego u istom lanjskom razdoblju.

Zoom očekuje snažan rast u cijeloj fiskalnoj godini 2021., predviđajući prihode u rasponu od 2,37 do 2,39 milijardi dolara, pod pretpostavkom kontinuirano snažne potražnje za uslugama rada od kuće.

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.