FOTO Upoznajte fascinantnu A klasu, najvažniji Mercedesov novitet godine
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Foto: Mercedes
MERCEDES je nakon višemjesečnih najava konačno razotkrio novu A klasu, nedvojbeno najvažniji novitet u tekućoj godini. Stilski i tehnološki unaprijeđen, ovo je definitivno najatraktivniji kompakt koji novac može kupiti.
Četvrta generacija A klase ima jasan cilj. Poput prethodnika, ona uvodi nove korisnike u svijet Mercedesa, a posebno se obraća mlađoj klijenteli. Pritom ne želi izgubiti ni one postojeće, navike na beskompromisnu ponudu. Stoga ne treba čuditi što je Mercedes i svoj kompaktni proizvod okitio luksuzom, ali i vrhunskom tehnologijom.
"S ovom četvrtom generacijom A klase redefiniramo moderni luksuz u kompaktnoj klasi. Kako bismo to učinili, odabrali smo kombinaciju beskompromisnog dinamičnog dizajna i intuitivnog operativnog koncepta", kaže Britta Seeger, članica upravnog odbora kompanije Daimler AG, odgovorna za prodaju Mercedes-Benz automobila.
Naravno, tu se prije svega misli na MBUX (Mercedes-Benz User Experience) sustav predstavljen ove godine na CES-u, sajmu potrošačke elektronike u Las Vegasu. Upravljački sustav ima mogućnost učenja zahvaljujući umjetnoj inteligenciji i mogućnosti prilagođavanja, a donosi još intuitivno glasovno upravljanje, navigaciju s tehnologijom proširene stvarnosti, te upravljanje putem dodirnih površina na zaslonu, središnjoj konzoli i upravljaču.
Malo kada smo priču o novom modelu započeli interijerom, no A klasa to definitivno zaslužuje. U kabini nove klase vlada čista avangarda, gdje kokpit čine dva zaslona dijagonale 10,25 inča, odnosno 7 inča kod osnovne izvedbe. Opcijsku ponudu čini ambijentalno osvjetljenje sa 64 boje i osvijetljenim ventilacijskim otvorima s izgledom turbine što djeluje vrlo efektno. Isto vrijedi i u pogledu ekskluzivnih detalja poput klimatizacije sjedala i Multicontour Seat paketa prednjih sjedala s funkcijom masiranja koje je potrebno doplatiti.
U usporedbi s prethodnikom nova A klasa donosi više prostora na svim razinama. Tako je u predjelu ramena plus od 9 mm sprijeda i 22 mm straga, za laktove ima do 36 mm više, a glave putnika 8 mm. Vrijedi spomenuti i prtljažnik sa zapreminom od 370 litara, što je plus od 29 litara u odnosu na treću generaciju. Dodatno, otvor je 20 cm širi, a pod prtljažnika 11.5 cm dulji.
A klasa donosi i Intelligent Drive tehnologije, pa će u određenim uvjetima voziti (polu)autonomno. U pogledu sigurnosti je bez premca, nova A klasa ima aspiracije postati najsigurnijim modelom u klasi i šire. Dovoljno je reći da preuzima pojedine sustave iz E klasa, pa i S klase.
Nova generacija znači i novu liniju motora. Novi 1.4 četiri cilindrični benzinski motor (M 282) daje do 120 KW/163 KS i 250 Nm, a opremljen je sustavom gašenja cilindara, te donosi inovacije kao što su delta oblik glave cilindara, Nanoslide i Eco-Tough premaz, filtar benzinskih čestica, novi 7G-DCT mjenjač s dvostrukom spojkom itd. Ovisno o mjenjaču, A200 prosječno troši 5,1 l/100 km (7G-DCT), odnosno 5,6 l/100 km, na 100 km/h je za 8 sekundi, a maksimalac je 225 km/h.
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Dalje slijedi novi 2.0 četiri cilindrični benzinski motor (M 260), koji daje 165 kW/224 KS i 350 Nm, a raspolaže s Conicshape (tretman stijenki cilindara) i Camtronic (namještanje bregaste osovine usisnih ventila) tehnologijama. A250 prema službenim podacima troši 6.0 l/100 km, na 100 km/h je za 6,2 sekundi i postiže 250 km/h.
U ponudi dizelaša je 1.5 dizelski motor (OM 608), daje 85 KW/116 KS i 260 Nm, a dolazi s AdBlue tehnologijom, poboljšanim turbo punjačem, međuhladnjakom i smanjenom masom. A 180 d se zadovoljava s 4,1 l/100 km, na 100 km/h stiže za 10,2 sekundi, a postiže i 202 km/h.
U usporedbi s prethodnikom nova A klasa donosi 30 mm dulji međuosovinski razmak, te je povećan i trag kotača. Pridodamo li svemu poboljšani ovjes s MacPherson izvedbom sprijeda s aluminijskim poprečnim kontrolnim rukama i stražnjeg ovjesa s torzijskim stabilizatorom, jasno je kako A klasa donosi još bolji osjećaj u vožnji. Izaberete li 4MATIC pogon i snažniji motor straga je multilink ovjes. Opcijski se pak nudi aktivna kontrola tvrdoće ovjesa u kombinaciji Dynamic Select sustava.
Ovo je .
Homepage nacije.
ovdje. Atraktivne fotografije i videe plaćamo.
Imate važnu priču? Javite se na desk@index.hr ili klikom
Želite raditi na Indexu? Prijavite se
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Učitavanje komentara
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati