Volkswagen više nije najprodavanija marka na svijetu
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Foto: Renault-Nissan
TOYOTA I Volkswagen već se godinama bore za poziciju svjetskog broja 1, a sada je stigao i treći igrač i preuzeo vodstvo.
S ukupno 10.608.366 isporučenih automobila i lakih komercijalnih vozila titula najvećeg svjetskog proizvođača ide u ruke Renault Nissan alijanse. Pritom je Nissan ostvario prodaju od 5,82 milijuna vozila (+4.6%), Renault 3,76 milijuna (+8.5%), a preostalih 1,03 milijuna (+10%) ide na račun Mitsubishija.
Ukupnih 10,61 milijuna prodanih vozila u 2017. godini bilo je dovoljno za prelazak u vodstvo. Podsjetimo, VW grupa je isporučila 10,53 milijuna vozila, a trećeplasirana Toyota 10,2 milijuna.
"S više od 10,6 milijuna putničkih i lakih komercijalnih vozila Renault-Nissan-Mitsubishi je broj 1 auto grupacija u svijetu. Ova evolucija pokazuje širinu i dubinu naše game modela, globalne prisutnosti i atraktivnosti naših tehnologija za korisnike", rekao je Carlos Ghosn, prva osoba alijanse.
Renault-Nissan-Mitsubishi je kroz 10 auto marki prisutna na više od 200 tržišta. Njihov je cilj da do 2022. godine dosegnu prodaju od 14 milijuna vozila, ali i da pritom ostvare dodatne uštede u iznosu do 10 milijardi eura. Na uštede puca i Toyota koja se udružila s Mazdom i Suzukijem u razvoju EV pogona. S druge strane, GM više ne pati od veličine, a prošle godine se riješio i europskih filijala, Opela i Vauxhalla.
Recimo i kako je Nissan Leaf s 300.000 prodanih primjeraka najprodavaniji električni model u svijetu. U Europi je pak Renault predvodnik u EV segmentu s tržišnim udjelom od 23,8%. Alijansa je tijekom prošle godine prodala ukupno 91.000 električnih vozila.
Ovo je .
Homepage nacije.
ovdje. Atraktivne fotografije i videe plaćamo.
Imate važnu priču? Javite se na desk@index.hr ili klikom
Želite raditi na Indexu? Prijavite se
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Učitavanje komentara
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati