FOTO Seksi partijanerice i vrhunska glazba: Što se stvarno krije iza najluđeg festivala na svijetu
Foto: Instagram
SVAKE godine sve svjetske zvijezde, modne blogerice, vlogerice i ostala pomodna ekipa sjati se na najpopularniji svjetski glazbeni festival - slavni Coachella Valley Music & Arts Festival.
Coachella traje tri dana i uvijek se odvija u travnju, u Empire Polo Clubu u Indiju u Kaliforniji. Festival je nastao zahvaljujući grupi Pearl Jam i njihovom sukobu s agencijom Ticketmaster. Pearl Jamovci su odbijali svirati u prostorima koji su bili vezani s Ticketmasterom pa su pronašli Empire Polo Club smješten usred pustinje i odlučili tamo nastupati te tako dokazati da su ljudi spremni putovati bilo gdje da bi uživali u dobroj glazbi.
Dogodilo se to 1993. godine, a već 1999. godine na istom mjestu nastala je slavna Coachella. Prvi izvođači bili su Beck, The Chemical Brothers, Tool, Morrissey, i Rage Against the Machine, a ulaznice su se prodavale za 50 dolara. Već te prve godine Coachella je stekla titulu "anti-Woodstocka" jer su izvođače birali prema umjetničkom izričaju, a ne po popularnosti na radijskim ljestvicama.
Već 2012. godine festival je postao toliko popularan da se te godine održao tijekom dva vikenda s istim line upom. Mnogi su smatrali da je to veoma rizičan potez te da bi mogao uništiti organizatore, no ulaznice za oba vikenda prodane su u roku od tri sata. Što se glazbe tiče, Coachella nudi nešto za svakoga - od elektronike do indie rocka. Nastupali su tu i Guns'N'Roses i Lady Gaga i Jay Z i Calvin Harris.
Na Coachelli bude nešto manje od 200.000 posjetitelja, a otvaranje festivala od 2011. godine prenosi se live na YouTubeu. U prvim godinama festivala organizatori su odbijali svako sponzorstvo i nisu željeli isticati reklame na pozornicama tvrdeći da se to protivi njihovim načelima te da bi na pozornici trebao biti samo bend. U međuvremenu, kako je Coachella rasla, organizatori su popustili te pristali na suradnju s nekim brendovima, no i dalje odbijaju velike reklame na pozornicama.
Coachella je omiljeno mjesto za mnoge modne blogere koji tamo dolaze pokazati svoje neobične modne kombinacije te stvoriti fotografije koje će privući što veći broj pratitelja i donijeti im što više lajkova. Coachella je postala omiljeno okupljalište manekenki i drugih slavnih ljepotica koje se tamo potpuno opuste te često pokažu i mnogo više nego što su planirale.
>>>FOTO Poznata manekenka na Coachelli paradira u mrežastom topiću i svima pokazuje bradavice<<<
>>>VIDEO Poznata pjevačica pred tisućama ljudi digla majicu i pokazala gole grudi<<<
Koliko je Coachella uspješna govori i podatak iz jedne studije provedene 2012. godine koja je pokazala da je festival toj pustinjskoj regiji donio profit veći od 250 milijuna dolara, pisao je tada Spin. Nema sumnje da se do 2017. godine taj profit zasigurno drastično povećao, a od Coachelle danas imaju koristi i blogeri i glazbenici i organizatori, ali i brojni modni brendovi kojima je samo jedna blogerica na Coachelli u njihovom komadu dovoljna za svjetsku popularnost.
Čini se da je hodočašćenje blogerica, manekenki i ostalih svjetskih ljepotica u kombinaciji s gomilom dobrih bendova formula s kojom je uspjeh zajamčen, a o Coachelli ćemo sigurno slušati još dugo, dugo godina...
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati