Vlada: Bolja zaštita hrvatskim pomoraca
Tekst se nastavlja ispod oglasa
HRVATSKI pomorci ubuduće bi trebali lakše izići na svjetsko tržište rada, a njihova bi prava pritom trebala biti zaštićena omogućila bi to Konvencija o zapošljavanju i raspoređivanju pomoraca iz 1996. čije je potvrđivanje Vlada predložila Hrvatskom saboru na sjednici u Karlovcu.
Od 30.000 hrvatskih pomoraca, njih oko 20.000 je na stranim brodovima, svega ih se 10 posto zapošljava preko Hrvatskog zavoda za zapošljavanje, a svi ostali preko pomorskih agenata.
Za te različite agente ne postoje nikakvi kriteriji, pa ogroman broj pomoraca na stranim brodovima nema osiguranje, ne prijavljuju se njihovi ugovori čime ostaju nezaštićeni, a država bez naplate poreza, upozorio je ministar mora i turizma Božidar Kalmeta.
Pristupanjem Konvencije agencije za zapošljavanje morat će ishoditi licencu od resornog ministarstva, a to znači da će morati i prijavljivati zapošljavanje naših pomoraca na stranim brodovima.
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Potvrđivanjem Konvencije o zaštiti nematerijalne kulturne baštine Vlada želi zaštiti hrvatski jezik, običaje i svečanosti, kakvi su npr. Sinjska alka ili Moreška, tradicijske obrte, umjetnost, itd.
Vlada je pokrenula i postupak za sklapanje ugovora s Međunarodnom bankom za obnovu i razvoj za projekt razvoja sustava socijalne skrbi.
Ukupna vrijednost projekta, koji će značiti i reformu tog sustava, procjenjuje se na 45 milijuna eura, od čega bi 30 milijuna bio zajam Banke, a ostalo bi se osiguralo u državnom proračunu.
Saboru je predložila da potvrdi zajam za projekt komunalne i društvene infrastrukture na hrvatskim otocima, za koji se planira utrošiti oko 770 milijuna kuna. Od toga bi se po četvrtina financirala zajmom Razvojne banke Vijeća Europe i iz državnog proračuna, a preostalih 50 posto iz proračuna lokalnih jedinica.
Do kraja 2006. trebala bi završiti gradnja mosta na rijeci Muri, dio paneuropskog prometnog koridova V/b, predviđeno je Sporazumom hrvatske i mađarske vlade.
Taj je sporazum potpisan krajem prošle godine, a Vlada je danas odlučila i objaviti ga.
Most na Muri zajednički će graditi i financirati Mađarska i Hrvatska.
Od 30.000 hrvatskih pomoraca, njih oko 20.000 je na stranim brodovima, svega ih se 10 posto zapošljava preko Hrvatskog zavoda za zapošljavanje, a svi ostali preko pomorskih agenata.
Za te različite agente ne postoje nikakvi kriteriji, pa ogroman broj pomoraca na stranim brodovima nema osiguranje, ne prijavljuju se njihovi ugovori čime ostaju nezaštićeni, a država bez naplate poreza, upozorio je ministar mora i turizma Božidar Kalmeta.
Pristupanjem Konvencije agencije za zapošljavanje morat će ishoditi licencu od resornog ministarstva, a to znači da će morati i prijavljivati zapošljavanje naših pomoraca na stranim brodovima.
Vlada je pokrenula i postupak za sklapanje ugovora s Međunarodnom bankom za obnovu i razvoj za projekt razvoja sustava socijalne skrbi.
Ukupna vrijednost projekta, koji će značiti i reformu tog sustava, procjenjuje se na 45 milijuna eura, od čega bi 30 milijuna bio zajam Banke, a ostalo bi se osiguralo u državnom proračunu.
Saboru je predložila da potvrdi zajam za projekt komunalne i društvene infrastrukture na hrvatskim otocima, za koji se planira utrošiti oko 770 milijuna kuna. Od toga bi se po četvrtina financirala zajmom Razvojne banke Vijeća Europe i iz državnog proračuna, a preostalih 50 posto iz proračuna lokalnih jedinica.
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Do kraja 2006. trebala bi završiti gradnja mosta na rijeci Muri, dio paneuropskog prometnog koridova V/b, predviđeno je Sporazumom hrvatske i mađarske vlade.
Taj je sporazum potpisan krajem prošle godine, a Vlada je danas odlučila i objaviti ga.
Most na Muri zajednički će graditi i financirati Mađarska i Hrvatska.
Ovo je .
Homepage nacije.
ovdje. Atraktivne fotografije i videe plaćamo.
Imate važnu priču? Javite se na desk@index.hr ili klikom
Želite raditi na Indexu? Prijavite se
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Učitavanje komentara
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati