"Potrošači upoznajte svoja prava": Savjetovališta zabilježila 32 posto više kontakata od početka kampanje
Foto: prava-potrosaca.hr
INFORMATIVNA kampanja Europske komisije "Potrošači upoznajte svoja prava!” rezultirala je, u prosjeku, s 32% više kontakata hrvatskih potrošača, izvijestila su četiri lokalna savjetovališta za potrošače iz Zagreba, Splita, Osijeka i Pule. Najveći broj kontakata potrošača odnosio se na područje uslužnih djelatnosti kao što su telekomunikacije i jamstva, zatim javne usluge kao što su komunalije (plin, električna energija) te financijske djelatnosti. priopćili su iz Europske komisije.
Lokalno savjetovalište za potrošače iz Osijeka ostvarilo je najveći odaziv potrošača, zabilježivši 34% više kontakata. Zatim slijedi savjetovalište u Zagrebu s 32% više kontakata, savjetovalište u Splitu s 31% i savjetovalište u Puli s 28% više kontakata.
"Potrošači su nas prepoznali kao one koji im mogu pomoći"
"Iznimno smo zadovoljni ostvarenim brojem savjetovanja potrošača. Kampanja Europske komisije se pokazala vrlo učinkovitom po pitanju podizanja svijesti potrošača o njihovim pravima što se odrazilo na naš svakodnevni posao i na broj kontakata koje smo imali s potrošačima. Potrošači su nas prepoznali kao stručnjake koji im mogu dati konkretne savjete u vezi s njihovim problemima ili im pružiti dodatne informacije i smjernice za uspješno rješavanje potrošačkih problema.", rekao je Dinko Mihaljević, glasnogovornik osječkog savjetovališta za potrošače.
Igor Vujović, glasnogovornik savjetovališta u Zagrebu je komentirao: "U suradnji s ostala tri lokalna savjetovališta htjeli smo građane bolje upoznati s njihovim potrošačkim pravima organizirajući niz događanja na lokalnoj razini. Ta događanja, koja su organizirana tijekom cijele kampanje, su se pokazala kao dobra platforma za izravno informiranje potrošača o potrošačkom info telefonu i drugim relevantnim izvorima informacija."
Za potrošače koji nisu mogli prisustvovati događanjima savjetnici iz regionalnih centara su pripremili vodiče za rješavanje 12 različitih potrošačkih tema, temeljem stvarnih potrošačkih slučajeva. Između ostalih, ti se slučajevi odnose na sljedeće teme: ako su telefonski računi previsoki, problemi online kupnje, ako je potrošač žrtva komercijalne prakse i dr.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati