Ikea nasmijala internet svojim odgovorom na Balenciaginu "kopiju" njihove vrećice
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Foto: Instagram, Facebook, Balenciaga
MODNI okršaj između modne kuće i proizvođača namještaja upravo je završio, a pobjedu je odnijela Ikea.
Ako slučajno niste upućeni u cijelu situaciju, francuski dizajnerski brend Balenciaga nedavno je predstavio novu torbu koja izgleda identično kao Ikeina vrećica.
Brend je gotovo odmah postao predmet ismijavanja, jer je cijena njihove Arena Extra-Large Shopper torbe čak 4 tisuće puta skuplja od FRAKTA vrećice, čija je cijena 3,90 kuna.
Internet se dobro narugao dizajnerskoj kući, a sada je na scenu stupila Ikea. Švedski proizvođač namještaja odlučio se našaliti sa situacijom, a u svemu im je pomogla i agencija za oglašavanje ACNE. Zajedno su osmislili oglas za Ikeinu vrećicu po uzoru na dizajnerske kuće, gdje vam otkrivaju kako razlikovati original od kopije. Evo kako prepoznati pravu FRAKTU:
1. Protresite ju. Ako šuška, onda je prava.
2. Multifunkcionalna je. U njoj možete nositi opremu za hokej, cigle te čak i vodu.
Tekst se nastavlja ispod oglasa
3. Bacite ju u blato. Pravu FRAKTU lako ćete oprati običnom vodom.
4. Ako joj je cijena samo 3,90 kuna.
I dok su se neki nadali tužbi švedskog brenda, Ikea je odlučila sve nasmijati kreativnim odgovorom.
Ovo je .
Homepage nacije.
ovdje. Atraktivne fotografije i videe plaćamo.
Imate važnu priču? Javite se na desk@index.hr ili klikom
Želite raditi na Indexu? Prijavite se
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Učitavanje komentara
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati