Debakl Milanovićevog populizma: Istraživanje otkrilo neučinkovitost predizbornih mjera Vlade

Foto: FAH
ISTRAŽIVANJE Dnevnika Nove tv pokazalo je kako niz predizbornih socijalnih mjera Vlade Zorana Milanovića neće imati značajnijeg utjecaja na birače. Istraživanje je proveo Ipsos puls od 9. do 11. rujna na 600 ispitanika.
U zadnjih nekoliko mjeseci, Vlada je predložila i pokrenula realizaciju nekoličine socijalnih mjera - rješavanje problema kredita u švicarcima koji zahvaća preko 50 tisuća obitelji, izdavanje bona za energiju od 200 kuna za 100 tisuća građana, socijalna povećanja za preko 14 tisuća ljudi te promjene na području osobnog bankrota koje će utjecati na sedam ili osam tisuća građana.
Istraživanje otkriva kako 47 posto ispitanika vjeruje da socijalne mjere Vlade ne bi bile usvojene da ne traje predizborna sezona, a 20 posto ispitanika smatra da bi manji dio mjera bio donesen.
Na više od pola ispitanika mjere Vlade neće značajno utjecati
Da bi bio donesen veći dio smatra 16 posto ispitanika. Povjerenje u Vladu iskazalo je 7 posto ispitanika, koji vjeruju kako bi Vlada sve mjere donijela neovisno o izborima, a 10 posto ih ne zna.
Na pitanje o tome u kojoj mjeri će donošenje ovih zakona i mjera utjecati na njihovu odluku o tome za koga će glasati, velik dio ispitanika istaknulo je kako mjere neće znatnije utjecati na njihovu odluku.
44 posto ispitanika misli kako će Vladini potezi utjecati u manjoj mjeri za koga će glasati, dok 34 posto birača drži kako će mjere dosta ili jako utjecati na njihovu odluku komu dati glas. Sve ovo neće utjecati na 17 posto birača, a ne zna njih 5 posto.

bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati