Josipović opet nema pojma koga prima: Namagarčili ga za projekt hrvatskog Las Vegasa
Foto: Tomislav Kristo (Cropix)
PREDSJEDNIK Ivo Josipović koji se nedavno proslavio u razgovoru sa spisateljicom Ivanom Simić Bodrožić, čini se da opet nije obratio pažnju tko mu i zašto dolazi u posjet na Pantovčak. Naime, kako piše Business.hr, pompozno najavljen i superambiciozan projekt gradnje Las Vegasa u srcu Istre nije nimalo jasniji dan nakon što su američko-srpsko-hrvatski ulagači banuli na vrata Ivi Josipoviću, hrvatskom predsjedniku.
> Amerikanci u Istri grade hrvatski Las Vegas: Oaza biznisa i zabave od 1,5 milijardi dolara
Kako naglašavaju u Businessu, ulagači su tražili, i navodno dobili, predsjednikovu potporu bez obrazlaganja ikakvih detalja, a samo su se razbacivali nazivom projekta i svotom od milijardu i pol američkih dolara koje su spremni uložiti. Posjet predsjedniku Republike osigurao im je dovoljno velik publicitet da privuku novinare iz cijelog Zagreba.
Novinari Business.hr-a tako su došli do podatka da jedna od prezenterica projekta Jean Nikolich, koja je s toplinom spominjala devet tisuća Lasvegašana hrvatskog podrijetla i nije tako uspješna kako se dalo naslutiti.
Nije vlasnica nego tajnica
"Pomnijim traženjem njezinih poslovnih uspjeha po internetskim poslovnim stranicama Las Vegasa, Jean Nikolich može se povezati samo s jednom tvrtkom u gradu kocke. Riječ je o financijskoj tvrtki Copper Canyon Developments, čiji godišnji prihod iznosi nešto manje od pola milijuna dolara, a temeljni kapital je 75.000 dolara", napominje se u tekstu koji je zaokružen podatkom da Nikolich nije vlasnica te kompanije, već, kako piše na stranicama Annualreport.com, tajnica Copper Canyon Developmentsa čije sve ostale funkcije, od predsjednika do blagajnika, zauzima izvjesni Samarth Verma.
Zanimljivu priču, napominje se u tekstu, ima i Michael Jenkins, vlasnik tvrtke Message to millions, kojega su u ponedjeljak u Zagrebu najavili kao jednog od temeljnih ljudi zaduženog za promidžbu i promotora brenda Las Vegas.
Umjesto promocije radi suvenire
"No da su ljudi iz predsjednikova protokola samo ovlaš pogledali skromnu internetsku stranicu Jenkinsove tvrtke, imali bi što vidjeti. On zaista ima veze sa sportašima, jer koliko se može razaznati s amaterski pripremljene stranice, Jenkinsova tvrtka bavi se izradom suvenira u obliku uokvirenih panorama Las Vegasa na koje 'lijepi' sportaše, uglavnom košarkaše u pokretu, i to prodaje zainteresiranim kupcima", navodi se u tekstu koji je objavljen na stranicama Business.hr-a u kojem se dodaje da je zadnje što nudi investitorima obećano tržište Kine, gdje uvjerava kako bi s kineskim košarkašima mogao osvojiti tržište od milijardu ljudi.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati