Kosor u stranim medijima: Kad svijet kaže Hrvatska, misli na dupe
Tekst: I.Ć.
STRANI mediji ovih dana opet pišu o Hrvatskoj, a u fokusu njihova zanimanja najnoviji je uspjeh premijerke Jadranke Kosor. Naime, vijest o tome kako je premijerka uspješno zaustavila pojavljivanje zadnjice u promotivnom spotu Hrvatske turističke zajednice pojavila se širom svijeta. U ovisnosti u kojem kutku svijeta se pojavila, mijenjala se i kategorija vijest od ozbiljnih, ekonomskih, smiješnih pa do skandala i na kraju "bizarnosti iz svijeta".
"Nekoliko sekundi prikazivanja ženske stražnjice na TV reklami za hrvatski turizam žurno je uklonjena nakon što je izazvala gnjev Vlade Jadranke Kosor", piše francuska agencija AFP u kojoj se citira Kosor da je pojavljivanje stražnjice u tri sekunde sporta "seksistički". Francuzi nisu zaboravili napomenuti kako se podigla prava "buna" ženskih udruga da Hrvatska promiče "sex turizam".
Za Kineze je Kosor "weird news"
Vijest o tome kako je nepoćudna stražnjica povučena iz spota prešla je granice Europe pa se tako našla i u američkim i australskim medijima koji napominju da je u Hrvatskoj zaustavljena seksistička reklama.
Britanski Daily Mail tako piše kako se Turistička zajednica našla "pod paljbom" premijerke Kosor da je zadnjica od "tri sekunde" seksistička, te se dodaje kako je spot već bio objavljen na CNN-u i BBC-u.
Dio britanskih medija svrstao je cenzuru stražnjice u političke skandale, a vijest je objavljena i u dalekom Pakistanu dok su je Kinezi svrstali u kategoriju "weird news".
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati