Ljigava kampanja Ive Balent: Žive na plastičnim labudovima, a slikaju se s uplašenim blagajnicama
Foto: Facebook/Željko B./Instagram
ALEKSANDRA Kolarić, stručnjakinja za odnose s javnošću, ostala je, blago rečena, neugodno iznenađena novim, ružnim Agrokorovim potezom.
Podsjetimo, prijateljice Todorićeve kćeri, Ive Balent, na društvenim mrežama su moljakale za spas Todorića, na što je hrvatska javnost burno reagirala.
>> FOTO Očajnička kampanja poznatih frendica Ive Balent: Čak i Severina moli za Agrokor
>> Akcija "Spasimo Agrokor zajedno" može proći samo u zemlji kmetova
Severina, Iva Balaban i Karla Kaić su svojim naslikavanjima s radnicama Konzuma postigle kontraefekt.
>> Severinu i Ivu Balaban popljuvali zbog moljakanja za Todoriće: Pogledajte komentare koje su obrisale
Naime, nakon što se PR kampanja "Spasimo Agrokor" pojavila na društvenim mrežama, osim ubrzo izbrisanih komentara na objavama, i Aleksandra Kolarić je na svom Facebook profilu objavila zgražanje nad neetičnom patetikom ovih "zvijezda".
"Kome je ovo palo na pamet?????? Gledam, ne vjerujem", napisala je.
Duboko pogrešno, promašeno i neetično
"Organizirati hrvatske celebove i wannabe celebove da se slikaju s prestrašenim i užasnutim blagajnicama Konzuma i da pozivaju sve građane da spašavaju Agrokor, toliko je duboko pogrešno, promašeno i neetično na toliko mnogo komunikacijskih razina, da sam jednostavno bez riječi", izrazila je svoje neslaganje stručnjakinja za odnose s javnošću.
Index je razgovarao s Aleksandrom Kolarić.
Nemaju kontakta sa stvarnošću
"Korištenje celebova, prijateljica Ive Balent, za poziv građanima da spašavaju Agrokor je nevjerodostojno. Žene s tih fotki spadaju u privilegirani dio društva, koji živi na "plastičnim labudovima", bez kontakta sa stvarnošću i sa životima prosječnih građana. One nemaju nikakvu vjerodostojnost slati poruku o zajedništvu svih građana s Agrokorom. Očito je bilo da će takva kampanja samo izazvati opravdani bijes građana na društvenim mrežama", rekla nam je Kolarić.
Blagajnice - manekeni za selfije
"Koristiti blagajnice iz Konzuma kao manekene za te selfije, koje su prestrašene gubitkom radnog mjesta i užasnute ovime što se događa, pokazuje nedostatak osnovne ljudske suosjećajnosti. Tim ženama prijeti ostanak bez posla i neplaćeni računi. A dovedene su u situaciju da se njima manipulira u ovoj kampanji", poručila je stručnjakinja za komunikaciju.
"Cilj komunikacije u ovakvoj krizi mora biti stabilizacija i povratak vjerodostojnosti. Ova kampanja postigla je sasvim suprotan učinak", dodala je.
Nitko nije jasno predstavio financijsko stanje
"Prije pozivanja građana na solidarnost i na kupnju u Konzumu koja bi spašavala Agrokor, tim građanima treba jasno reći što to treba spašavati tj. treba jasno javno predstaviti financijsko stanje s brojkama koje su sada dostupne. To nitko nije napravio još uvijek", rekla je Aleksandra Kolarić u razgovoru za Index.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati