Ljubljana opovrgava da se autoceste u RH grade mnogo brže
Tekst se nastavlja ispod oglasa
TVRDNJE da se autoceste u Hrvatskoj grade mnogo brže nego u Sloveniji nisu točne, tvrdi slovensko ministarstvo prometa i ističe podatak da je po dužini autocesta po glavu stanovnika Slovenija ispred svih susjednih država.
"Uspoređivati Sloveniju s Hrvatskom u tom je pogledu nezahvalno, ali tvrditi da se u Hrvatskoj u godinu dana sagradi onoliko kilometara koliko u Sloveniji za deset godina veliko je pretjerivanje", rekao je u četvrtak za poslovni list "Finance" državni tajnik na ministarstvu prometa Tomaž Vidic, reagirajući na tvrdnje Petera Kraljiča, člana konzultantskog tima tvrtke McKinsey u Njemačkoj.
Prema analizi koju su napravili u Ljubljani, Slovenija se sa 220 kilometara na milijun stanovnika nalazi ispred Hrvatske (206 kilometara), Austrije (200) i Italije (116).
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Nešto brži tempo gradnje autocesta u Hrvatskoj bio je diktiran potrebom dizanja ekonomskog rasta u vrijeme kad je u Sloveniji ekonomski rast bio solidan, a prevelika ulaganja u cestogradnju mogla su potaknuti inflaciju, ocjenjuju u slovenskom ministarstvu prometa.
"Gradnju autocesta u Sloveniji diktira kombinacija unutarnjih potreba i sve većeg tranzita s realnim financijskim mogućnostima", izjavio je Vidic koji kaže da su i Slovenija i Hrvatska u zadnjih deset godina približno udvostručile dužinu autocesta, Slovenija na današnjih 441, a Hrvatska na 928 kilometara.
Razlika je i u načinu gradnje jer se u Hrvatskoj još primjenjuje montažna gradnja, a u Sloveniji se na trasu polažu monolitne betonske konstrukcije, što zahtijeva više vremena, ali je trajnost takvih cesta veća, ustvrdio je Tomaž Vidic.
"Uspoređivati Sloveniju s Hrvatskom u tom je pogledu nezahvalno, ali tvrditi da se u Hrvatskoj u godinu dana sagradi onoliko kilometara koliko u Sloveniji za deset godina veliko je pretjerivanje", rekao je u četvrtak za poslovni list "Finance" državni tajnik na ministarstvu prometa Tomaž Vidic, reagirajući na tvrdnje Petera Kraljiča, člana konzultantskog tima tvrtke McKinsey u Njemačkoj.
Prema analizi koju su napravili u Ljubljani, Slovenija se sa 220 kilometara na milijun stanovnika nalazi ispred Hrvatske (206 kilometara), Austrije (200) i Italije (116).
"Gradnju autocesta u Sloveniji diktira kombinacija unutarnjih potreba i sve većeg tranzita s realnim financijskim mogućnostima", izjavio je Vidic koji kaže da su i Slovenija i Hrvatska u zadnjih deset godina približno udvostručile dužinu autocesta, Slovenija na današnjih 441, a Hrvatska na 928 kilometara.
Razlika je i u načinu gradnje jer se u Hrvatskoj još primjenjuje montažna gradnja, a u Sloveniji se na trasu polažu monolitne betonske konstrukcije, što zahtijeva više vremena, ali je trajnost takvih cesta veća, ustvrdio je Tomaž Vidic.
Ovo je .
Homepage nacije.
ovdje. Atraktivne fotografije i videe plaćamo.
Imate važnu priču? Javite se na desk@index.hr ili klikom
Želite raditi na Indexu? Prijavite se
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Učitavanje komentara
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati