Zvijezdi reklame prijete na Facebooku: "Ne obazirem se, ionako me se uskoro neće sjećati"
Tekst: H.A.
Screenhot: Reklama, Facebook
16-GODIŠNJI Matej Lulić, zaštitno lice T-mobileove kampanje Graffiti Jam koja se vrti na malim ekranima, tema je brojnih Facebook grupa na kojima mu se čak i prijeti. Grupe na kojima mu se izruguju te pozivaju da ga istuku kada dođe u Zadar broje više od 50 tisuća članova. "Matej Lulić svjetski debil, Matej Lulić najveći kreten na svitu, Nedajmo da Matej Lulić uništi naše zidove ... ubijmo ga", samo su neki od naslova grupa i evenata na Facebooku.
"Na hejterske komentare se ne obazirem previše. Ionako me se nitko neće sjećati za mjesec dana. Sad je samo bitno da se dobro zabavimo na jamu. Crtat ću uz puno iskusnije writere, možda mi tu nije mjesto, ali najbitnije je da svi skupa u dobroj atmosferi promičemo graffiti scenu. Želja nam je da na taj način potaknemo što više ovakvih događaja. Malo sam iznenađen takvim interesom i strkom koja je nastala, ali pokušavam ne razmišljati previše o tome jer mi je najbitnije crtanje u kojem najviše uživam", rekao je Matej za Index.
Iz T-HT-a poručuju kako su sve poruke u kojima se potiču nasilje i mržnja prijavljene Facebooku i Ministarstvu unutarnjih poslova. Kažu kako je Matej proteklih tjedana, snimajući reklame po cijeloj Hrvatskoj, dobivao samo pozitivne komentare. "Nije primijećena niti najmanja doza agresivnih primjedbi", dodaju.
"Nismo iznenađeni postojanjem i formiranjem ovakvih grupa. Točnije, postojanje anti-grupa uobičajeno je za ovakvu vrstu kampanja visoke vidljivosti kojima se sudionike poziva na određeni pokret/akciju te se može označavati i njihov interes za kampanju, kao i veliko zanimanje za sve detalje oko organizacije jama", stoji u odgovoru koji smo dobili iz T-HT, koji će na Graffiti Jamu angažirati i osiguranje, no naglašava kako je to ionako praksa kod javnih okupljanja.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati