TKO JE U PRAVU? Umirovljenom pilotu izraelski avioni su stare kante, generalu su odlični
Foto: Goran Stanzl/ Pixsell, 123rf, Screenshot: Nova TV
Tus ima potpuno drugačije mišljenje od pilota Ivana Selaka
Tus se ne slaže s umirovljenim pilotom Ivanom Selakom koji je prije dva dana kazao kako je riječ o starim avionima.
Selak je, kratko podsjetimo, u Dnevniku Nove TV preksinoć iznio niz kritika na nabavku izraelskih aviona.
"Imao sam priliku letjeti na borbenom zrakoplovu F-16.To je odličan, agilan i visoko manevribilan zrakoplov koji je dobro opremljen. SAD je ponudio blok 70,72 što je znanstvena fantastika te su tu zrakoplovi ponuđeni od Grka i Izraelaca. Zrakoplovi koji će doći u Hrvatsku, a bit će stariji od pilota koji će njima letjeti, nisu dobra opcija za Hrvatsku", kazao je.
"Ne favoriziram nijedan zrakoplov i nemam nikakav interes, ali želim upozoriti kako se naši piloti na izraelskim F-16 zasigurno neće naletjeti. Najveća mana F-16 Barak zrakoplova je što su njime letjeli Izraelci koji su najbolji piloti na svijetu i najbolje ga koriste. Oni su ga izraubali. Kad je zrakoplov proizveden 80-ih, proizvođač je jasno naveo kako je njegov životni vijek 30 godina i 8.000 sati. Ti zrakoplovi su već toliko naletjeli", zaključio je Ivan Selak.
No, Anton Tus ima potpuno drugačije mišljenje od Selaka.
"On ima te resurse, to nisu potrošeni resursi, kada bi oni bili sa životnim vijekom od 30 i više godina onda bi on bio u pravu, ali s 20 godina to je pola njegovog životnog vijeka. To još nije otpisan avion, njemu će trebati od 15 do 20 godina kada će se morati zamijeniti. To je sasvim normalno, pravi pilot jasno voli da ima novi avion. Mislim da ti avioni u normalnim resursima, samo treba provoditi redovne preglede i tehnička ispitivanja", kaže Tus o starosti aviona.