Uhljebi u Jelsi dovode turiste do ludila: "Dajte ostavku barem iz pristojnosti"
Foto: Paul Bradbury
PAUL BRADBURY, autor brojnih članaka o Hrvatskoj i Jelsi, opet se odlučio raspisati o njemu najdražem otoku. U zadnjem članku Bradbury se obrušio na TZ Jelse, koja svojim neradom i apsolutnim nemarom turiste na otoku dovodi do očaja.
"Ukoliko se ikada dogodi da TZ Jelsa odradi fantastičan posao, bit ću prvi koji će se javno ispričati zbog prozivanja iste za apsolutnu jalovost koja tamo vlada", piše, dodajući kako se osoblje koje tamo radi ponaša kao da je zaposleno u zoološkom vrtu, a ne u turističkoj zajednici.
"Već smo pokrili ekološki osviješten pristup "telepatskog turizma". Nemoj pružati nikakve informacije, nemoj tiskati nikakve letke, nikome nemoj ništa govoriti o događanjima u Jelsi. Na taj ćeš način pozitivno utjecati na nestajanje šuma u Amazoni, usporiti globalno zagrijavanje te očuvati Mediteran 'kakav je nekad bio'. Prije turizma", navodi Bradbury, vidno ogorčen ponašaljen lokalne turističke zajednice.
"Ne želim se žaliti, ali kao porezni obveznik u Jelsi, mislim da imam pravo reći barem svoju omiljenu hrvatsku poštapalicu u javnosti - ajme meni", nastavlja.
Web stranica s događanjima u Jelsi, dostupna na 7 jezika, zjapi potpuno prazna već najmanje 9 mjeseci. "Nepostojeća ponuda TZ Jelse izgleda privlačno poput dva tjedna robije u Sjevernoj Koreji", ističe.
"Tema ovoga članka je odlična poslovna prilika koja se ukazala okrugu Jelse te poslovnim ljudima koji su jučer došli u Jelsu kako bi ostvarili kontakt s Total Hvarom, istražili mogućnosti promidžbe te upoznali TZ Jelsa. Usto su se namjeravali predstaviti i ostaviti neke informacije o svojem poslovanju", nastavlja Bradburry.
Evo na što su naišli:
"Za one među vama koji ne govore hrvatski, ovo je radno vrijeme TZ Jelse u petak, 15. svibnja, i u subotu, 16. svibnja. Na stranu činjenica da ovaj ured zapošljava i više ljudi nego što je potrebno i da radi samo 5 sati na dan u turističkoj sezoni. Danas je nedjelja, 17. svibnja, i turiste više zanima kada je ured otvoren danas, sutra i ostatak tjedna".
"Turistički ured je zatvoren i sve što vam prenosi ponudu događanja u mjestu je prazan ekran? Jelsa očito nije mjesto na kojemu želite biti, ali ured barem ima korisni raspored autobusnih i trajektnih linija. Samo što..."
"Uzimate trajekt zimi prije kraja 2014. godine? Onda je ovo prava informacija za vas..."
"Hvatate bus da biste iskusili ljepote Jelse? Kasnite pet i pol mjeseci".
"Naravno, svi znamo koliko naporno radi "direktor telepatije". Nema on vremena za svaki od nekoliko milijuna upita na koje mora odgovarati. Problem neažuriranih rasporeda isplivao je na površinu 5 mjeseci prije objave ovoga članka. Turisti su zakasnili na autobus zbog krivih informacija, nakon čega im je TZ Jelsa pokušala uvaliti privatni transportni aranžman za 200 kuna".
"A nakon što smo se usudili istaknuti kako je to sve stravično, naš voljeni "direktor telepatije" ponosito je kazao kako je uspješno pružio krive informacije u samo 17 minuta te sve do dana današnjega nije odgovorio na pritužbe posjetitelja s prethodne slike", piše.
"Meni je osobno dosta plaćanja poreza za nekoga tko je potpuna katastrofa u onome što radi i tko nema ništa što bi mogao pokazati kao rezultat u 9 mjeseci koliko se nalazi na radnome mjestu.
Niko Skrivanelli, hoćeš li barem iz pristojnosti učiniti pravu stvar i istoga trenutka podnijeti ostavku te prestati uzimati teško zarađeni novac građana Jelse, koji očekuju i zaslužuju mnogo bolje?", zaključuje Bradbury.
*Stavovi izneseni u kolumnama i komentarima su osobni stavovi autora i ne odražavaju nužno stav redakcije Index.hr portala
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati