Značenje imena PR agencije Moire: Tri hladne, bezosjećajne, bezdušne i nemilosrdne babe
TKO GOD da je birao ime za PR agenciju i odabrao naziv Moire, nije odradio dobar PR. Naime, prema grčkoj mitologiji, agencija koja je zagorčala život HTV-ovcima, prvenstveno Hloverki Novak Srzić, Dijani Čuljak Šelebaj i Ivani Šikić koje su zanijekale poznanstvo s vlasnicom Irenom Nakić Cirkveni, dobila je ime po Mojrama.
To su pak, vidi se jednostavnim klikom na Wikipediju, "boginje sudbine, usuda, tri sestre suđenice, tri kćeri Zeusa i Temide ili Nikte, a neki izvori tvrde - Ananke. Njihov su pandan u rimskoj mitologiji Parke". E sad, zašto je to loše ime, govori sljedeći podatak koji jasno kaže da su bile na lošem glasu, a čemu služi agencija za odnose s javnošću ako ne za stjecanje upravo suprotnog efekta:
Da je nešto trulo u imenu Moira, kaže i potpis pod sliku iz 16. stoljeća koja prikazuje tri Mojre - Klotu, Lahezu i Atropu kako stoje na mrtvom tijelu Čednosti. Točnije, radi se o tapiseriji nazvanoj "Trijumf smrti" koja je na Wikipediji poslužila kao ilustracija za članak o bezdušnim grčkim božicama - "one vrte (spin), navlače i režu nit života". No, tko zna. Iako zvuči jezivo, možda je upravo takva beskrupuloznost prava deviza jedne PR tvrtke koja želi da joj i bogovi budu podređeni, a u priči o tri nemilosrdne babe pritom nema nikakvih sličnosti sa stvarnim osobama.
A.Benačić
Foto: Business.hr/Wikipedia
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati