Brabus Bullit - C klasa od 730 KS
UNAZAD pretekla tri desetljeća Brabus se usavršio u transplantacijama velikih i ekstremno jakih motora u relativno male automobile. Rezultat su brojni svjetski rekordi, a svoje su mjesto nerijetko nalazili i u Guinnessovoj knjizi rekorda.
Brabus Bullit, najnoviji Brabusov uradak temeljen na Mercedesovoj C klasi svoju je premijeru doživio u Frankfurtu.
Klikom na fotografiju možete vidjeti istu uvećanih dimenzija
Pod haubom kuca srce presađeno iz Brabusa SV12 S Biturbo. Implementacija 6,3 litrenog V12 benzinca u relativno malenu C klasu još jedan dokaz Brabusove izvrsnosti. Poznati motor djelo je samo kuće, a uz pomoć turbopunjača razvija 730 KS i abnormalnih 1320 Nm okretnog momenta ovom prilikom limitiranog na 1100 Nm.
Za ravnomjerno razvijanje snage brine se novorazvijena elektronika motora, a ista je zadužena i za zadovoljavanje Euro IV norme o emisiji CO2. Brabus Bullit također uključuje ABS,ASR i ESP posljednje generacije.
Klikom na fotografiju možete vidjeti istu uvećanih dimenzija
Snaga i moment prenose se na stražnje kotače preko modificiranog petbrzinskog automatskog mjenjača i Brabusovog stražnjeg zatvarajućeg diferencijala s stopom zatvaranja i do 40%.
Ogromna snaga u malom autu uvijek rezultiraju odličnim performansama. Tako je i sada. Ubrzanje do stotke traje ferrarijevskih 3,9 s, dok za brzinu od 200 km/h treba čekati svega 10,49 s. Tri glave hvata za svega 24,5 s, a maksimalna brzina iznosi 360 km/h. S takvom brojkom teško se mogu nositi i rasni sportski automobili, a kamoli oni u rangu C klase.
Klikom na fotografiju možete vidjeti istu uvećanih dimenzija
"Power is nothing without control" poznati je reklamni slogan jednog talijanskog proizvođača guma, a uz ovoliku snagu Bullita uistinu bi trebao doći do punog izražaja. U tom smislu unaprijeđeni su aerodinamika, ovjes i kočnice. C klasa je tako prošla zračni tunel simulacijom brzine od preko 300 km/h. Prednji je kraj dizajniran na način da poveća protok zraka prema motoru i kočnicama, a u isto vrijeme smanji uzgon.
Ovjes je također pretrpio temeljite dorade. Kako i ne bi kad ima posla sa 730 KS jakim monstrumom. Sportski, a udoban najkraći mu je opis. Raspolaže sa čak deset opcija podešavanja i prema navodima osigurava sigurne prolaske kroz zavoje kao i stabilnost na višim brzinama.
Klikom na fotografiju možete vidjeti istu uvećanih dimenzija
Pod posebnim su opterećenjem kočnice. Kliješta opremljena s 12 klipova i diskovi promjera 380 mm trebali bi biti i više nego dovoljno za prednju osovinu, dok se straga nalaze 6 klipna kliješta i diskovi promjera 360 mm.
Brabus Bullit je čini se i više nego zadovoljavajući par legendarnom Steveu McQueenu u ulozi policajca Bullitta. U svakom slučaju puno bolji od zelenog Mustanga Fastback. Kome je do Brabusa Bullit morati će izdvojiti skoro 360.000 eura. Upravo toliko i to za prerađenu C klasu.
Branimir Ivić
Foto: Brabus
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati