Foto: daimler.com
"Mi smo sigurni da ćemo odobrenje za testiranja na njemačkim cestama dobiti u sljedećim tjednima," kaže Bernhard i dodaje da će eksperimentalne vožnje krenuti odmah nakon pribavljanja dozvole.
Prema izvješću Reutersa, prvi poluautonomni kamioni će krstariti u okolici Baden-Wuerttemberga, gdje je sjedište Daimlera. U tvrtki vjeruju da će sa serijskom proizvodnjom započeti unutar dvije do tri godine.
Bernhard tvrdi da je Dailmer "lider u tehnologiji" autonomnih vozila, iako priznaje da se Apple, Google i druge kompanije pozicioniraju za obećavajuće tržište.
Apple u posljednjim mjesecima pokušava regrutirati ponajbolje stručnjake Daimlera, ali Bernhard tvrdi da ga to ne zabrinjava. "To je jasan znak priznanja i prepoznavanja, ako Apple odluči da je vaš posao - automobili - toliko važan da oni žele biti dio njega."
U međuvremenu, Google je ovog mjeseca započeo s novom rundom testiranja svojih autonomnih automobila u Austinu, Texas, gdje prikuplja informacije o interakciji prototipa s prometom, uvjetima na cesti i ljudima.
U igri je i Volvo, tvrtka već duže vrijeme posjeduje tehnologiju koja omogućuje formiranje konvoja na čijem se čelu nalazi kamion kojim upravlja čovjek, dok ga prate drugi, samovozeći kamioni.
Stručnjaci s područja tehnologije i automobilske industrije procjenjuju da je tehnologija sazrela i da će masovna proizvodnja krenuti do 2020. godine, dok se u pozadini vodi paralelna rasprava o tržištu rada, budući da naizgled nezaustavljiv dolazak autonomnih vozila ugrožava čitav niz radnih mjesta.