Abarth 595 je džepna raketa

 Foto: Fiat

FIATOV sportski odjel iznjedrio je još jedan atraktivan model. 
 
Bogati tjedan za gradske sportaše. Nakon što je Renault najavio Twingo GT na odgovor glavnog rivala nije trebalo dugo čekati. Čak štoviše, Abarthov potpis nose čak tri izvedbe, i to 595, 595 Turismo and 595 Competizione. 
 
Sve tri izvedbe pokreće 1.4 turbo motor, koji ovisno o izvedbi razvija 143 (i 206 Nm), 168 (i 230 Nm) i 180 KS (i 250 Nm). Usporedimo li ih sa prethodnikom radi se o plusu od 5 KS kod prve dvije izvedbe, dok je najsnažnija izvedba sada (opcijski) dostupna s mehaničkim diferencijalom s blokadom proklizavanja (LSD). Sve izvedbe standardno su uparene sa pet-stupanjskim ručnim mjenjačem, a opcijski će se nuditi robotizirani mjenjač s polugama iza upravljača. 
 
 
Ulazni model stiže na 100 km/h nakon 7,8 sekundi, Turismo izvedbi treba pola sekunde manje, dok Competizione apsolvira ubrzanje za 6,7 sekundi. Potonjem je maksimalac postavljen na, za ovu klasu, odličnih 225 km/h. Ponuda u poglavlju mehanike uključuje Koni amortizaciju, prednju na Turismo izvedbi, a na najjačoj i stražnju. Nema igre ni kada se koči, tu je Brembo sa prednjim diskovima promjera 405 mm i četiri-klipnim čeljustima. 
 
Vizualno model prati prošlogodišnji redizajn Fiata 500. LED svjetla za dnevnu vožnju su dio standardne opreme, a kupci mogu izabrati opcijska ksenonska prednja svjetla. Tu su i novi 17-inčni lakometalni Granturismo naplaci koji su 7% lakši od prethodnih. Na popisu opcija je 15 boja vanjštine u kombinaciji sa brojnim aplikacijama. Iznutra vlasnika očekuje nova instrumentna ploča, osvježeni upravljač i zaslon Uconnect infotainment sustava. Naravno, karbon i alcantara se podrazumijevaju. 
 
 
Recimo i kako prodaja u Europi počinje ovog mjeseca po početnoj cijeni od oko 18.200 EUR. 
Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.