Još jedan proizvođač odustao od ambicioznog plana elektrifikacije

Foto: Porsche

ENTUZIJAZAM oko elektromobilnosti splasnuo je kod mnogih proizvođača.

Dolaskom striktnijih emisijskih standarda brojni su proizvođači pribjegli elektrifikaciji. Struju je prihvatila i Toyota, čiji pogledi nisu išli dalje od hibrida. Najnoviji elektrificirani modeli u ponudi egzotičnih sportaša stigli su iz Lamborghinija, pa je Temerario postao punjivi hibrid. Nedavno je stigao i Ferrari F80, koji, uz milijunsku cijenu, donosi ogromnu snagu i hibridni pogon, baš kao i McLaren. 

Jedan od rijetkih koji su na elektrifikaciju gledali blagonaklono je Porsche. Taycan je startao odlično, a tek je nakon više od godinu dana počeo posustajati. U Porscheu sada gledaju (opet) na oktansku stranu. 

Tijekom nedavne online konferencije za medije financijski direktor Porschea Lutz Meschke priznao je da su nedavni trendovi naveli tvrtku da radikalno uspori svoju strategiju elektrifikacije kao odgovor na nedavno opaženo ponašanje kupaca, doznaje The Street.  "Mnogi kupci u premium i luksuznom segmentu gledaju u smjeru automobila s motorom s unutarnjim izgaranjem, postoji jasan trend", rekao je Meschke. 

"Osvježit ćemo svoje automobile motorom s unutarnjim izgaranjem, uključujući Panameru i Cayenne, i, naravno, nastavit ćemo se oslanjati na plug-in hibride", dodao je Meschke.

Proizvođač automobila koji je zamišljao buduće modele isključivo kao električna vozila sada traži načine da iskoristi hibridne motore kako bi sačuvao prodaju usred usporavanja interesa za električnim vozilima i manje potražnje na ključnim tržištima poput Sjedinjenih Država i Europe.

"Što se tiče naše elektrificirane linije, vrlo smo fleksibilni kad je u pitanju naš portfolio. Možemo proizvoditi motor s unutarnjim izgaranjem, plug-in hibride i elektrificirane automobile u jednoj proizvodnoj liniji u Leipzigu," nastavio je Meschke.

I onda najveće iznenađenje. "Kad je riječ o istraživanju i razvoju, vidjet ćete više fleksibilnosti u nadolazećim godinama. Razvit ćemo nove derivate (naših električnih vozila) s motorom s unutarnjim izgaranjem kako bismo dali pravi odgovor na zahtjeve kupaca."

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.