ZASAD nije potvrđen dolazak u Europu i SAD, ali to je vrlo vjerojatno samo pitanje vremena.
Amerika je poslovično naklonjena kamionetima, a i u Europi su sve češća pojava. Stoga bi bilo čudo kad Kia svoj novitet ne bi ponudila dalje od Koreje, Srednjeg istoka i Australije. Ime mu je Tasman, a bitno je da su Korejci ovim modelom opet napravili dizajnerski iskorak.
Poput nekih kineskih marki, uzor su našli u posljednjoj generaciji robusnih američkih kamioneta, a onda su dodali dizajnerska rješenja iz osobnog programa te sve začinili estetskim iznenađenjima.
Straga je prvi put ubačen veliki logo koji se vidi i s 50 metara te će biti još češće čitan kao "KN". Upečatljiv je Tasman i sprijeda, ali najviše iznenađuje bok vozila, na kojem je silueta "obogaćena" ogromnim plastičnim oblogama.
Izgledaju poput brkova, kao da se želi naglasiti da Kia više nije nježna, već izdržljiv i snažan radnik, nabijen muškim hormonima. Uz robustan izgled klasična osnova terenca s mehanikom konačno uključuje i tipke za blokadu diferencijala i redukciju.
Umjesto priča o ekranima (ima ih tri) i modernoj opremi, prebacit ćemo se na motore. Prva opcija je benzinac, 2.5 s 281 KS (421 Nm) i osam-stupanjskom automatikom. Ovako motorizirani Tasman na asfaltu uhvati stotku za 8.5 sekundi i postiže 185 km/h.
U ponudi je i poznati 2.2 dizelaš, sada s 210 KS i 441 Nm, također u kombinaciji automatskog mjenjača, ali i šest-stupanjske ručne getribe.
Ne treba naglašavati da je Tasman ogroman, ali imajte svakako na umu da je dugačak 5413 mm. Mi ćemo spomenuti da je tovarni prostor dug 1512 mm i širok 1572 mm, uz dubinu od odličnih 540 mm.
Cijena i moguće vrijeme dolaska na Stari kontinent zasad nisu poznati. Jedino je sigurno da ima zainteresiranih za ovakav proizvod, zar ne?