Audi je ponudio TT po cijeni RS6, može li to proći?

Foto: Audi

MOŽE, jer slavljeničkim modelom Audi vjerojatno označava kraj za još jedan klasičan model. 

Nije tajna kako su TT-u odbrojeni dani. Njegovi poklonici su odrasli i prešli na neke druge modele, dok su se mlađi pak orijentirali na nove trendove. TT je tako ostao usamljen, a od pomoći nije bio ni redizajn. 

Audi je stoga odlučio ponuditi dosad najekskluzivniju izvedbu. Temelji se na TT RS-u, a dolazi s idejom obilježavanja 40 godina quattro pogona. Serija je limitirana na svega 40 primjeraka koji se izvana distanciraju bijelom bojom s prepoznatljivom ikonografijom. Dobio je i aerodetalje čija je učinkovitost dokazana u zračnom tunelu. Ako ništa, stražnje fiksno krilo neće vam promaći, baš kao ni 20-inčni kotači. 

Iznutra pak RS sport trkaći volan, kombinacija Alcantare i kože na vidljivim površinama te kontrastni bijeli prošivi kako bi podigli ukupni dojam. Posebno dojmljivo djeluje uzorak višebojne trake, opet na bijeloj podlozi. Kupac po želji umjesto stražnjih sedala dobiva okvir od karbona za dodatno učvršćenje, a koji poboljšava torzijsku krutost. U ovom slučaju je i auto lakši 16 kg.

Ispod poklopca nema novosti. 2.5 TFSI daje 400 KS i 480 Nm, a putem sedam-stupanjskog S tronic mjenjača s dvije spojke snagu prenosi na sve kotače. Može do 280 km/h uz sprint do 100 km/h za 3,7 sekundi. 

Sve u svemu, maleni Audi bez kompleksa staje uz boj supersportašima, kako izgledom tako i performansama. Nažalost, to prati i cijena od čak 114.050 eura.

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.