INTERNETOM su počele kružiti informacije o sljedećoj generaciji modela M5. BMW je tek nedavno predstavio novu generaciju standardnog modela i sada su se počeli javljati navodni insajderi s dodatnim informacijama o jednom od najzanimljivijih članova bavarske ponude.
Tako jedan od njih izvještava kako bi M odjel trebao postati "predvodnik BMW-ovog Efficient Dynamics programa". Sljedeći M5 će, umjesto dosadašnjeg V10, pokretati 4,4-litreni V8 motor iz modela X5M i X6M. Tuniran na način da isporučuje i veću snagu i veći okretni moment od prethodnika ovaj bi motor trebao biti uparen s novom generacijom BMW-ovog mjenjača s dvije spojke, koji je prvotno predstavljen u modelu M3.
Unatoč većoj snazi potrošnja goriva bi trebala biti i do 30% manja u odnosu na prethodnika. Prvenstveno tome će pripomoći dva turbopunjača, sustav izravnog ubrizgavanja goriva, sustav aktivne aerodinamike sprijeda te u lukovima blatobrana, regenerativno kočenje, a također se nagađa i o KERS-u koji bi trebao debitirati na konceptnoj najavi hibridne izvedbe serije 5 u Ženevi.
Novi bi BMW M5 u studijskoj izvedbi navodno trebao debitirati na ženevskom auto salonu 2011, dok se dolazak produkcijske inačice očekuje iste godine u Frankfurtu, nakon kojega bi odmah zatim trebala započeti i prodaja.