SOLIDNO opremljena izvedba s odličnim benzincem i akcijskom cijenom čine ovaj model jednim od najzanimljivijih izbora na tržištu malenih crossovera.
Konkurencija je žestoka, a Citroen i njegov C3 Aircross su se odlično snašli. Ponuda je vrlo odmjerena, a kupci su to prepoznali. Sada je Citroen otišao korak dalje i odlučio ponuditi posebnu izvedbu koja se do daljnjega nudi na hrvatskom tržištu.
Punim imenom C3 Aircross Feel Puretech 110 S&S BVM6 znači da dolazi iz sredine ponude. I takav bi model inače stajao oko 130.000 kn, a ovaj još nosi i nekoliko opcija koje proizvođači inače znaju naplatiti. Krenimo redom i pogledajmo što to Citroen nudi za odličnih 119.900 kn.
Prostran i udoban
Već smo konstatirali kako C3 Aircross donosi tradicionalno dobru udobnost i zadovoljavajuću prostranost. Sa 16 cm plusa u duljini i 13 cm u visini u odnosu na C3 ovaj model donosi osjetno više prostora u kabini i prtljažniku. Bit ćemo kratki i pohvaliti ergonomiju vozača, kao i vrlo ugodna prednja sjedala.
Ponuda prostora je takva da će na daljim rutama tročlana obitelj imati mjesta za sve, dok oni s malo manje prtljage bez problema mogu putovati u četvero. Prtljažnik je kapaciteta do 520 litara, što je doista odlično.
Potpuna oprema
Ponuda opreme na razini Feel je potpuna, a ovdje još dolazi koristan dodatak poput parkirnih senzora straga. U cijenu ulazi i infotainment sa zaslonom, i ručna klima je tu, a požaliti se ne može ni na kvalitetu audiosustava i način povezivanja mobilnog telefona.
I vizualno je kabina dovoljno ušminkana da prati razigranu dvobojnu vanjštinu i sam karakter vozila. Minus tek na račun tvrde plastike koja nije ugodna pod rukom. Stvar spašava kvalitetna izrada, pa sve djeluje vrlo čvrsto. Čak i u vožnji neravnom podlogom nema buke, što je jasan signal da je ovaj auto dobro složen.
A motor?
I dalje stoji da je dizelaš najugodnija opcija, ali 1.2 turbo trocilindraš još jednom iznenađuje. Vozili smo ga na C3, a sada ga i ovdje imamo priliku isprobati. Nominalno nudi 110 KS i 205 Nm, a u praksi sa šest stupnjeva prijenosa predstavlja vrlo agilnu opciju.
Na otvorenoj cesti će na 2.500 o/min lagano krstariti pri nešto više od 120 km/h, a već na 500 okretaja više ulazite u područje prekršaja maksimalne brzine. 10,1 sekundi za sprint do 100 km/h i 183 km/h maksimalne brzine jasno govore kako je ovaj automobil daleko od bazne ponude.
Buka nije pretjerana, čak je nadvisuje onaj ventilatora klime, a potrošnja je redovito u okvirima pristojnosti. Neće prelaziti 7 litara, čak ni u gradu ako ste skloni pažnji.
Udobnost prije svega
C3 Aircross je začuđujuće udoban u vožnji. Niti nakon nekoliko stotina kilometara u cugu nema umora u nogama i glavi vozača, a jedini oprez je potreban kad se želi pretjerati. Servo je lagan, mekani ovjes se u zavojima na neravnoj podlozi zna zbuniti, a taknu li se izuzetno revne kočnice osjećaj nije najugodniji.
Stoga, iako motor može puno u ovom crossoveru valja sve raditi u laganijem ritmu, bez ikakvog forsiranja. Citroen će to znati vratiti, kako nižom potrošnom, tako i vožnjom koja odmara kao da vozite broj ili čak dva veći model.
Važnija standardna oprema:
CITROËN Connect radio na 7" tabletu (6 zvučnika) • LED dnevna svjetla • Paket Color crni (Krovni nosači i retrovizori) • Ukrasni 3D poklopci kotača 16’’ • upravljač presvučen kožom • Vanjski retrovizori u sjajnoj crnoj boji, električno podesivi • Zaštitna siva obloga prednjeg i stražnjeg branika • ABS + REF + AFU + ESP • 6 zračnih jastuka • Upozorenje za nenamjerno prelaženje crte (AFIL) • Upravljač podesiv po visini i dubini • Utičnica 12V u prvom i drugom redu • Regulator/limitator brzine • klima uređaj • Isofix sustav • Pokazivač promjene stupnja prijenosa • Pomoć pri kretanju na kosini • Prepoznavanje prometnih znakova ograničenja brzine • Prednji električni podizači stakala • unutrašnjost tkanina Mica Grey
Dodatna oprema:
Dvobojna karoserija - krov u Perla Nera boji • Rezervni kotač • Pomoć pri parkiranju straga • el. podizači stražnjih stakala
2020.01._cjenik_C3Aircross by Index.hr on Scribd