AKO postoji ikoja sličnost američkog i europskog tržišta onda je to svakako popularnost njemačkih premium brandova, kao i njihovo međusobno rivalstvo.
Najžešće borbe za tron trenutno se vode između Mercedesa i BMW-a. Glaedano na mjesečnoj razini Mercedes je i dalje u prednosti, i to prvenstveno zahvaljujući uspjeh C klase. Naime, usprkos tome što je smanjio popuste Mercedes je prošli mjesec zaključio s 22.637 primjeraka, ili 23% više u odnosu na mjesec prije. Pritom je prodaja C klase skočila nevjerojatnih 88%. Sve to bilo je dovoljno za prvo mjesto, dok se BMW s 21.873 prodanih primjeraka i 13-postotnim rastom morao zadovoljiti drugim mjestom.
No ne zadugo, jer u BMW spremaju novo oružje. Naravno, u pitanju je nova serija 3, koja bi lako mogla ponoviti uspjeh veće petice. U svakom slučaju BMW je gledano na godišnjoj razini još uvijek u prednosti sa 199.552 prodana vozila u prvih deset mjeseci. Mercedes ih je prodao 192.695.
Nekadašnji broj 1 u premium segmentu nakon 11 godina definitivno silazi s trona. Lexus je trenutno treći s mjesečnom prodajom od 18.092 vozila.