CL63 & 65 AMG: Dinamični duo na Mercedesov način

MERCEDES se nakon nedavnog predstavljanja "običnih" izvedbi osvježenog CL-a odlučio predstaviti i njegove AMG verzije. Dakako, riječ je o CL63 i CL65 AMG, gdje je prvospomenuti dobio novi, manji, ali i snažniji pogonski stroj.

Umjesto dosadašnjeg 6,2-litrenog atmosferskog V8 motora CL 63 AMG pokreće novi 5,5-litreni V8 bi-turbo koji pri 5.500 o/min razvija najveću snagu od 544 KS te okretni moment od 800 Nm dostupan pri 2.000 o/min.

No, odabirom Performance paketa epilog je još više, na 571 KS i 860 Nm. CL 65 u AMG izdanju predstavlja starog znanca, 6,0 V12 sa 630 KS i 1.000 Nm.

Pogon je tradicionalno na stražnje kotače, a snagu i moment na njih prenosi AMG-ov 7-stupanjski MCT (multi clutch transmision) mjenjač. Proizvođač tvrdi kako će njegova upotreba dovesti do bržih izmjena stupnjeva prijenosa, u automatskom i ručnom modu rada, u odnosu na dosadašnje rješenje.

Sve u svemu, ovaj dvije tone težak automobil ubrzava do 100 km/h za 4,5 sekundi, dok mu je najveća brzina ograničena na 250 km/h. Snažnija izvedba ide korak dalje, na 100 km/h je za 4,4 sekunde, a lišena limitatora ubrza do konačnih 300 km/h.

Uz ovakve vrijednosti podatak o prosječnoj potrošnji od 9,5 l/100 km zvuči nebitno, u neku ruku i neozbiljno. Svejedno, recimo kako serijska oprema obuhvaća pomodni stop-start sustav i regenerativno kočenje.

Ostale izmjene su dekorativnog karaktera, odnosno uključuju redizajnirana svjetla, branike, masku i poklopac motora i sl. U istom je smislu izmijenjena unutrašnjost. Početak prodaje se očekuje krajem godine, nakon pariškog salona.

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.