PREDSTAVLJEN je prošle godine, a sada imamo priliku saznati nešto i o konačnoj proizvodnoj izvedbi.
Czinger 21C je u svakom pogledu poseban. Radi se o hipersportašu s hibridnih pogonom kojeg čini 2.88-litreni twin-turbo V8 motor. Vrti se do 11.000 o/min, a sposoban je voziti na kojekakva e-goriva uključujući metanol.
Na ovaj motor se nadovezuje sedam-stupanjski sekvencijalni mjenjač te hibridni sustav s dva elektromotora koji radi na 800V. Sustav regenerativnog kočenja i punjenja baterije je izveden na principu onog u Formuli 1, a ono bitno je da pogon daje 1250 KS uz dodatnih 100 KS ponuđenih kao opcija. Stavimo li to u odnos s masom od 1240 kg, postaje jasno da je ovdje specifična snaga 1 KS/kg.
Pazite sad ovo. Czinger hvata 100 km/h brže i od Nevere, za svega 1.9 sekundi. Veća je i maksimalna brzina te iznosi 452 km/h. Četvrt milje odradi za 8.1 sekundi, dok je na 300 km/h za 8.5 sekundi. Konačno, 0-400-0 km/h odradi za 27.1 sekundu.
Pričamo li o potisnoj sili, ona iznosi 615 kg pri 160 km/h te čak 2500 kg pri 322 km/h. Podsjetimo, potisna sila je toliko velika da ovaj auto teoretski može voziti i po svodu tunela.
Czinger se nudi u dvije verzije, nižeg otpora zraka i povećane potisne sile, a obje su homologirane. Najavljena je početna cijena od oko 1.7 milijuna dolara.