Daihatsu Copen u obnovljenom izdanju

IAKO ga je gotovo nemoguće vidjeti na hrvatskim prometnicama, Daihatsu Copen svojim karakteristikama definitivno zaslužuje minimalnu medijsku pažnju.

Minijaturni roadster premijerno je predstavljen 1999. godine u konceptnom izdanju, a prvi primjerci na cestama Japana i odabranih tržišta pojavili su se dvije godine kasnije. Dvosjed dug tek 3,4 metara u originalu je bio pokretan motorom klasično kei car automobila - turbo-benzinac obujma 660 ccm.

Isti sada razvija 64 KS pri 6.000 o/min, te 110 Nm maksimalnog okretnog momenta dostupnog pri 3.200 o/min, a uparen je sa pet-stupanjskim ručnim mjenjačem, opcijski četiri-stupanjskom automatikom.

Copen u najnovijem izdanju dobiva više opreme, a nova Ultimate S edicija može se pohvaliti restiliziranom maskom i 15-inčnim BBS alu-naplatcima izvana, kao i Momo volanom i ručicom mjenjača u kabini. Također, doplata za kožom presvučena sportska sjedala, pa čak i ona s Recaro potpisom i površinom presvučenom alcantarom stoji u standardnoj ponudi.

Recimo i kako Copen kod hrvatskog zastupnika, ako ga se tako uopće može nazvati, stoji 163.000 kn u aktualnoj izvedbi s 1,3 benzinskim motorom snage 87 KS.

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.